Beste vriend geeft mij geen aandacht meer

Heey meiden, ik heb iets waar ik niet weet wat mee te doen. F. is mijn beste vriend sinds vorig jaar, ik was dat bij hem ook maar hij playt constant met meisjes en neemt iedereen zomaar direct als beste vriend enz. De laatste tijd zei hij ook gewoon niets meer tegen me, dus zei ik hem laatst dat ik zijn gedrag echt niet meer leuk vond, dat hij altijd maar naar andere nieuwe beste vrienden gaat en zich van mij helemaal niets meer aantrekt. Hij had beloofd om te veranderen maar nou doet ie gewoon nog steeds hetzelfde. Ook daarvoor kwam hij vaak alleen naar mij als het weer is eens uit was met z’n liefjes, hij was er niet als ik hem nodig had. Hij is ook een van de meest populaire jongens op school. Ik weet niet wat ik moet doen want ik heb hem echt heel graag maar hij geeft zijn bf’ geen aandacht en zo hoeft het voor mij ook niet. Iemand hetzelfde meegemaakt en tips?

Hij klinkt niet als een beste vriend, als hij jou niet eens aandacht geeft wanneer jíj het eens lastig hebt. Ik zou hem zien als een gewone vriend, en het ‘beste vriendidee’ gewoon vergeten. Als hij je mist komt ie vanzelf wel naar je terug.

Dat noem ik geen vriend. Hij moet het zelf willen, zo niet, lekker laten gaan.

Geef het op. Je schiet niks op met deze “vriend”

Eens met JustBetray.

als hij er niet voor jou is, waarom zou je hem dan als beste vriend willen?