Heee lieve girls,
Oohjawel, ik ben door mensen gewaarschuwd: ‘Nope, het is je beste vriend, ga niet met hem fliklooien.’ Oke stomme koe dat ik ben, ik heb toch een nacht met hem geslapen… Er zijn wel wat dingen gebeurd. Maar van te voren zaten we allebei: oke dit gaat niets veranderen tussen ons. Ik heb het ook gedaan omdat ik wist dat er voor míj niets zou veranderen. Dat hij zich anders zou gaan gedragen dat wist ik niet. Van beide kanten was het puur voor de fun… Nu gedraagt mijn goede vriend zich oppeens heel anders tegen mij, hij doet héél erg afstandelijk. Terwijl ik echt durf te zweren dat hij er minder gevoel bij had dan ik, hij is namelijk de player die al met 75 meisjes heeft gezoend… Het is nu 6 dagen geleden, en ik heb echt geen idee wat ik moet doen. Ik wil het terug zoals het was, en heb nog nooit ergens zoveel spijt van gehad… Wat vinden jullie dat ik moet doen? Moet ik hem nog ff met rust laten, of gewoon met hem praten? En wat moet ik dan zeggen??
lieefs
p.s: Meiden met een beste vriend, doe het écht niet. Je krijgt er echt alleen gezeur mee… Ik dacht altijd van niet, maar je kan nooit precies voorspellen hoe je vriend reageert, ookal verandert het voor jou niets, voor hem misschien wel.