Beste vriend, doe het niet.

Heee lieve girls,

Oohjawel, ik ben door mensen gewaarschuwd: ‘Nope, het is je beste vriend, ga niet met hem fliklooien.’ Oke stomme koe dat ik ben, ik heb toch een nacht met hem geslapen… Er zijn wel wat dingen gebeurd. Maar van te voren zaten we allebei: oke dit gaat niets veranderen tussen ons. Ik heb het ook gedaan omdat ik wist dat er voor míj niets zou veranderen. Dat hij zich anders zou gaan gedragen dat wist ik niet. Van beide kanten was het puur voor de fun… Nu gedraagt mijn goede vriend zich oppeens heel anders tegen mij, hij doet héél erg afstandelijk. Terwijl ik echt durf te zweren dat hij er minder gevoel bij had dan ik, hij is namelijk de player die al met 75 meisjes heeft gezoend… Het is nu 6 dagen geleden, en ik heb echt geen idee wat ik moet doen. Ik wil het terug zoals het was, en heb nog nooit ergens zoveel spijt van gehad… Wat vinden jullie dat ik moet doen? Moet ik hem nog ff met rust laten, of gewoon met hem praten? En wat moet ik dan zeggen??

lieefs

p.s: Meiden met een beste vriend, doe het écht niet. Je krijgt er echt alleen gezeur mee… Ik dacht altijd van niet, maar je kan nooit precies voorspellen hoe je vriend reageert, ookal verandert het voor jou niets, voor hem misschien wel.

Ik zou het even laten wachten. Daarna met hem face to face afspreken, beste vrienden kunnen elkaar onder ogen komen.

Nee, dat is inderdaad geen goed idee…
Maar ja, praten is de enige oplossing.

Vindt hij het niet gewoon ongemakkelijk? Had mijn ex ook… en als ik dan gewoon vrolijk tegen hem aan begon te lullen deed hij weer normaal omdat het ijs gebroken was.
Of denk je dat het meer is dat hij door de war is? Dan zou ik inderdaad even wachten, hem even laten denken en later inderdaad met hem praten, zoals hierboven al gezegd werd.

Ik heb net met hem gepraat, helaas wel via de chat… Ik zei:
‘Heejoh, waarom doe jij zo afstandelijk?’
-‘Ja ik ben je zat!’
‘Komt dit door zaterdag?’

• ‘nee…’
    ‘geen vrienden meer?’
  • ‘Nouja geen vijanden!’
    ‘serieus, vertel je probleem?’
  • ‘ik zou het op prijs stellen als je het laat rusten!’
    ‘je hebt me echt gekwetst, ik snap er niets van’
  • ‘hoeft ook niet, sorry’
  • ‘ben weg.’

En thats it?! BAM, jaar vriendschap naar de klote?! Wat moet ik hier nou mee?

Zal ik hem smsen ofzo met iets erin?

Die jongen is echt door de war…
Misschien was het toch niet helemaal gevoelloos?
Ik zou hem misschien smsen met dat je het jammer vindt dat het zo is maar dat je hoopt dat jullie toch weer vrienden kunnen zijn (ik denk dat jij zelf precies vanuit je hart weet wat je exact moet smsen :wink:). En hem daarna eventjes met rust laten. Gewoon dat je hem even laat weten dat je het jammer vindt en hem dan even laat “aanprutelen”.

Wat een kut situatie… Misschien kun je het zoals hij aangaf even laten rusten en dan over een paar dagen een smsje sturen…

Hmm ja het laten rusten is nu denk ik idd het best… Thanks meiden! Ik snap er helemaal niets van… Voel me aardig ellendig, maar er is nog hoop :wink:

Hou ons op de hoogte. Succes.

Wow, klinkt echt kut… Vanuit mijn gevoel lijkt het alsof het hem toch heeft geraakt op de een of andere manier. Waarom zou hij anders na deze, en precies na deze, gebeurtenis anders doen? Lastiglastig.
Inderdaad, keep us on the hight! Ben benieuwd, hoop heel erg voor je dat het goed afloopt :slightly_smiling_face:

Misschien heeft hij gevoelens voor je gekregen tijdens het hele gebeuren, die hij niet kende, en weet hij niet hoe hij hiermee om moet gaan? En uit hij het op deze manier? Want het slaat nergens op =S

Tja, dom van je. Niet dat je daar iets aan hebt. Kans is dat hij misschien commentaar kreeg op zijn gedrag van iemand ofzo. Dat is wat ik denk bij zo’n felle reactie.

Ik denk dat er voor hem wel gevoelens waren en dat hij kwaad is omdat hij misschien van jou weet dat er geen gevoelens zijn.

Wacht nog een paar dagen, als je nog steeds niks van hem hoort ga praten en oplossen, als hij nog steeds afstandelijk doet, ja… dan kan je der niks meer aan doen

Ik heb het even laten rusten, maar ik zit er nog steeds mee… Hij zet vaker mensen van zich af, hij heeft namelijk heel erge bindingsangst. Maar juist daarom wil ik nu niet dat het gewoon zomaar over is, ik wil laten zien dat vrienden zijn iets goeds is, maar hoe?
We hebben nu al 2 dagen niets tegen elkaar gezegt en het is echt vreselijk, normaal waren we 24/7 in contact. Ik heb hem gesmst met dat ik er voor hem ben en het graag hoor wanneer hij weer voor reden vatbaar is, maar daar heeft hij niet op gereageerd.
Wanneer moet ik met hem gaan praten? Ik vrees namelijk dat deze felle reactie komt omdat een vriend van hem heeft gezegt dat hij met minder jonge vrienden om moet gaan (hij is 2 jaar ouder, maar zit bij mij in de klas omdat hij eerst het vmbo en de havo heeft gedaan…) Ik weet echt niet wat ik ermee moet…

Heeeel erg bedankt voor jullie reacties meiden, het helpt echt. <3

-

same problem gehad!
Daar moet je echt eventjes afstand van nemen.
Ik was altijd helemaal gek op mn beste vriend en werd compleet in de friendzone gezet
Na ik een keer met m gezoend had heb ik een halfjaar niks meer van hem gehoord.
Nog nooit zoveel spijt gehad
Tot hij een paar weken geleden opeens bij mij aan kwam dat hij mij helemaal leuk vond

Toen was 't al telaat XD heb nu al weer n andere relatie.

Misschien over 2 weekjes draait hij wel weer bij.

Schat, ik heb nu wat met mijn beste vriend :'D

ik zit precies met hetzelfde probleem alleen hij wil wel meer flikflooien en ik niet :’)