Beste Stijltang

Haii,

Ik wil een nieuwe stijltang kopen, maar heb geen idee van welk merk en wat voor een. Ik wil er in elk geval eentje met keramische platen. Hij mag maximaal 150 euro kosten. Heeft er iemand ervaring met een CHI, ISO of ghd tang? of een ander merk? alle informatie is welkom. Alvast bedankt!

chi sowieso, heb hem al een jaar of 4/5 en doet het nog steeds perfect

Ik heb de SalonStraight Pro XL van Philips. Als je dik en lang haar hebt, is hij ideaal!

Hier zijn al meerdere topics over gemaakt dus misschien kun je het best even zoeken voor meerdere reviews. Ikzelf heb al jaren de chi stijltang en ja hij is super goed, totdat je de ghd gebruikt hebt dan weet je dat Chi niet de beste is maar de ghd. Het ligt er ook maar net aan wat je wil want met de ghd krijg je echt super stijl haar, als je dat niet mooi vind zou ik voor de chi gaan.

Ik heb de chi turbo mini, het is wel een normaal formaat tang alleen zijn de platen iets smaller, en hij is echt geweldig voor zowel stijlen als krullen

Maaar er zijn inderdaad al erg veel topics over stijltangen, even de zoekfunctie gebruiken