beste stijltang die je haar niet beschadigd

haay meiden(:
wie stijlt hier elke dag haar haar? en wat is de aller beste stijltang die je haar NIET verbrand/beschadigd? en welk serum?

liefs.

Elke stijltang beschadigd je haar, helaas!

CHI STIJLTANG
kost wat maar dan hebje ook egt wat!
ik stijl elke dag me haar en het is nog even dik en mooi als voordat ik het zovaak stijlde en het word ook egt mooi glanzend stijl en ik gebruik ook van Chi silk infusion ruikt superlekker xd en dat gebruik ik als hittebescherming zegmaar! hets de beste van de 10000 die ik al gehad heb.

Braun Satin Hair 7 Straightener. Heb zelf de color versie maar echt beste stijltang ooit gehad! Vind ze persoonlijk fijner dan CHI en je haar wordt niet meer zo statisch

Ik heb er eentje van Babyliss, maar die beschadigt mijn haar helaas wel. Zie dit maar als een up.

-

okee bedankt !

Ik denk niet dat er een stijltang bestaat die je haar niet beschadigd, gebruik gewoon een goede spray die je haar tegen de hitte beschermd.

Remington is niet duur en is heel goed in haar beschermen.

CHI.
Kost wat, maar het valt echt aan te raden! <3

remington, gebruiken ze ook in de douglass, je kan de tempratuur zien en verstellen van 150 graden tot 230 graden. super fijn, en niet heel erg duur. als bescherming gebruik ik smooth 'n chic, schwarzkopf. Is 8 euro bij kruidvat, maar doe je heel erg lang mee. Ik heb hem al bijna een jaar ! En je haar word er al stijl van, dus hoef je niet meer lang te stijlen :wink:

x

Remington! heb ik dan, voorbeeld: ik heb mn haar met highlights blond geverfdt. als mn haar ongestijldt is zien ze er heel dood uit ( mn hele haar eigenlijk), toen ging ik het stijlen met remington, en die hele mooie blonde kleur kwam weer te voorschijn en mn haar ging glanzen, en je haar blijft ook heel lang glanzen ! :grinning: echt een aanrader :wink:

xoxo Demii(L)

Je moet naar 'n kapperzaak, daar verkopen ze serum en ik gebruik van de kapper die is het best. En mijn stijltang komt ook van de kapper kostte 80 euro en is niet zo’n bekend merk, maar wel supergoed. Ik stijl mijn haar al een jaar en 't ziet er nog goed uit.

Heb een stijltang van Gama, kost 65 euro, en een goed serum voor je haar gebruiken zoals Biosilk, is vochtregulerend, en beschermt je haar.

Bijna elke stijltang is niet zo goed voor je haar hoor, maar als je elke week je haar in een fijn masker doet ofzo valt het mee :slightly_smiling_face:

Ik heb chi. Sowieso is stijlen niet goed, je moet er wel altijd een serum of beschermingcréme in je haar doen.