beste/slechtste aan jezelf

Wat is het beste en het slechtste aan jezelf?
Ik zal beginnen.

Beste: creatief, sociaal
Slechtste: onzeker, ik stel altijd alles uit tot het laatste moment :3

beste: ik kan makkelijk leerstof openemen (geen idee hoe ik het anders moet zeggen :’) )
slechtste: verlegen, gesloten

Beste: Ik ben sociaal en vergeef mensen snel
Slechts: Ik vooroordeel vaak.

Beste: Makkelijk mee om te gaan
Slechtste: érgggg lui, concentratieproblemen, geen wil om te leren :wink:

Beste; aardig, betrouwbaar.
slechste; dramatisch, lui.

beste: toch mijn talent voor hardlopen denk ik.
slechte: onzeker- wanneer ik iets niet snap, kan ik het ook gewoon niet snappen.

Beste: vriendelijk, lief, gezellig
Slechtste: koppig, eigenwijs, betweter

Beste: betrouwbaar
Slechtste: verlegen, te bescheiden, onzeker

hetzelfde bij mij.
Alleen ik het bij slechtste ook nog te kritisch naar mezelf toe.

beste: goede student, betrouwbaar, ik doe alles voor mijn vrienden, grappig op de meest domme momenten (vind ik wel leuk aan mezelf XD), ik veroordeel mensen niet voordat ik ze ken
slechtste: ik kan niet met iedereen sociaal zijn, ik kom soms ongewenst arrogant over, als ik probeer grappig te doen lukt het niet :3 (alleen als ik het niet wil ben ik grappig XD), iets te koppig en trots dan goed voor me is

Best: lief, goede student, vriendelijk.
Slechtst: verlegen, woedeprobleem, onzeker

Beste: Open-minded, sociaal, prettig gestoord
Slechte: Onzekerheid over mijn lichaam en dus mijn haat-liefdesverhouding met voedsel en dat ik altijd maar denk dat mensen mijn oordelen op mijn uiterlijk.

beste: creatief, humor, lief
slechtste: bescheiden

sinds wanneer is bescheidenheid iets slechts? :stuck_out_tongue:

Sinds wanneer is bescheiden zijn een slechte eigenschap?

Beste: prettig gestoord, betrouwbaar, vergeeft mensen snel, aardig, veel fantasie, grappig.
Slechtste: dingen uitstellen, chaotisch, druk in het hoofd, dromerig, heel verlegen bij vreemde mensen, eigenwijs, kleeft zich teveel vast aan sommige mensen, snel terleurgesteld.

best: spontaan, creatief, eigenwijs
slechtste: vreselijke faalangst, perfectionistisch in bepaalde dingen(lichaam etc), uitstellen tot het laatstse moment, alles kwijt

beste: kanikevennietopkomen, misschien zometeen.
slechtste: ik kan soms mensen ongewenst kwetsen, uitstellen, onzeker en ik vertrouw mensen niet snel. (en als ik mensen vertrouw zijn dat wel eens de verkeerden… ) & ik vind dat ik te veel fouten maak.

Beste: Ben open en ben wel trots op me bruine glanzende haar <3
Slechtste: Ben soms té open en ben onzeker, heb vaak vreetbuien…:frowning_face:

Beste: Ik ben aardig en ik vergeef mensen snel.
Slechtste: Gat in de hand, ik ben het tegenovergestelde van een perfectionist, en soms heb ik paranoia-achtige trekken, en ik ben echt heel slordig en chaotisch. :’)