Beste site voor een blog of weblog

Ik heb geen zin om de zoekfunctie te gebruiken, want ik snap hem niet echt. Altijd als ik hem gebruik kom ik op iets heel anders uit dan ik wil

Maar waar het dus om gaat, wie weet een goede, of beter nog: de beste site waar je een blog of weblog kan maken. Het liefste heb ik niet zo’n site waar je zo’n mega lange link hebt. Zoals bv. www.imoline.nl/(jenaam) weet je wel? Ik wil graag een blog beginnen, maar ook een eigen site met andere dingen. Dus niet alleen een blog maar ook wat anders erbij. Beetje een combi tussen beide.

Wat gebruiken jullie? XX
(Ik wist trouwens niet zo goed waar ik dit bericht tussen moest plaatsen)

Ik ga gebruik (zoals in mijn signature) www.blogspot.com, daar kun je ook gewoon een hele korte als je bijvoorbeeld jouw blog gewoon ‘hoi’ noemt.
dan krijg je www.hoi.blogspot.com, ik heb dus een hele lange titel namelijk ‘peanutbutter and fairytales’ dus ik heb

Bij blogspot kun je ook gewoon plaatjes uploaden, en andere dingen doen, dus niet alleen maar lappen tekst schrijven ofzo :slightly_smiling_face:
Hoop dat je er wat aan hebt !

x.

blogspot of wordpress, met wordpress kan je veel leuke extras :slightly_smiling_face:

nl.wordpress.com

voor al die extras die je wilt zou ik wordpress nemen, daar kan je ook paginas maken zoals een about me, fotoboek enzo

Blogspot (:
Echt heel tevreden over , en heel makkelijk !
En ChelseaExca , je kan ook pagina’s maken met blogspot toch ?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[s]hiereenvoorbeeldje van mijne :

www.punt.nl
www.web-log.nl
www.blogspot.com
www.tumblr.com

@Krabburger ik heb toen eerder blogspot gehad en mij lukte het daar niet mee, misschien is het inmiddels veranderd dan? Bij wordpress kan je gewoon echt ‘pages’ maken die losstaan van je blog waardoor het er wel uitziet als een gewone website, volgens mij kan dat met blogspot niet maar kan het misshebben :slightly_smiling_face:

Hier een voorbeeld van een wordpress site:

www.tezija.de
www.armadamusic.com

@ ChelseaExca , klopt maar het is veranderd. Je kan nu allemaal pages maken waardoor het inderdaad op een site lijkt ( dit is trouwens best nieuw ) haha (:

ah vandaar dat wist ik niet, dan is het misschien hetzelfde idee als wordpress aan het worden, je gebruikt het op je eigen blog nog niet zo te zien?

Het is niet de bedoeling dat je hier gaat spammen met je eigen blog.

spammen? dat zijn niet eens mijn eigen sites ik laat gewoon voorbeelden zien

Dan toch maar even de zoekfunctie gebruiken!
Er zijn namelijk al super veel topics over, dus gewoon even de moeite nemen!