beste shampoo

Ik zoek een goeie shampoo voor mijn haar. Ik heb nogal gefriseerd haar en het pluist ook heel erg. Vroeger stijlde ik het vaak maar omdat mijn haar er van kapot gaat doe ik het nu niet meer. Ik vind het erg ambetant want mijn haar is niet echt mooi doordat het zo erg pluist. Ik heb al vele shampoos gebruikt maar meestal zie ik niet echt een verschil. Ik weet dat shampoos misschien niet echt zullen helpen maar toch zou ik graag jullie mening horen over welke shampoo dat jullie gebruiken en die echt effect heeft. Ik zoek een shampoo dat het pluizen wat tegen gaat en die ervoor zorgt dat mijn haar minder gefriseerd is.
Bedankt alvast om dit te lezen en hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Daarvoor kan je beter op zoek gaan naar een goede creme spoeling!
En het gebruik van shampoo verminderen.

Minder wassen met shampoo! En af en toe een maskertje van olie in je haar doet ook wonderen. Amandelolie is daar bv. goed geschikt voor en dat is ook helemaal niet zo duur, net als kokosolie.

waar zou ik die amandelolie of kokosolie kunnen vinden?

Ik vind L’Oreal Everpure heel fijn!

Sowieso bij de Tuinen maar tegenwoordig krijgen ook steeds meer drogisten dit soort producten in hun assortiment.

vaak bij de natuurwinkel, maar je kan het elders ook goedkoper vinden! Mijn kokosvet (kan je smelten naar olie) heb ik voor 2 euro gekocht (voor 1 kilo) op de fruitmarkt. Amandelolie had ik ooit eens goedkoop online gekocht van een Nederlandse webshop, 6 euro dacht ik, terwijl het in de natuurwinkel bij mij 19 euro kost.

dankje wel voor de reacties zal het zeker eens proberen

ik heb ook gehoord dat matrix sleek look ook heel erg goed is maar ik kan deze nergens vinden zou iemand van jullie misschien een idee hebben
http://www.levellenatural.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/m/a/matrix-sleek-look-shampoo-33.8oz-1.jpg

die groene van garnier!

ruikt ook heeeeel lekker

Kijk eens voor natuurlijke producten bij De Tuinen :wink: