Weet jij een goeie ik heb zelf dik donker haar en vaak heb ik last van roos, ik heb nu head and shoulders wat erg fijn is, daarbij wil ik graag de loreal paris repair shampoo is proberen, maar ik heb niet erg veel ervaring bij andere goeie shampoo’s wie weet een goeie?
Verder gebruik ik vaak andrelon!
Ik heb zelf ook lang dik en donker haar. Ik gebruik standaard de shampoos van Andrelon. Anti roos, de Classic en de Classic conditioner. De L’oreal Paris repair heb ik ook een tijdje gebruikt maar ben weer toch weer overgegaan op de shampoos van Adrelon. Ik vind beide shampoos erg goed werken maar vooral de Andrelon anti roos werkt voor mij net iets beter. Het is vooral uitproberen en kijken wat het beste werkt voor jou haar.
Je zou beter een shampoo zonder sulfaten en parabenen kunnen gebruiken (ik gebruik Noughty)
Olaplex is goed
Bij mij werken de milde shampoo’s erg goed en ik gebruik graag een keer per maand ongeveer mix van 1 kwart appelazijn en 3 kwart water in een beker om je hoofdhuid mee te reinigen. Nooit meer last van roos en een goedkope oplossing hiertegen!