Beste shampoo ect.

hooi
ik wil ff vragen wat jullie nou de beste shampoo conditioner serum mouse enz. is

(en wat zou ik kunne gebruiken ik heb gigantisch dik haar en heel erg pleuzig haar met een klein beetje krullen ?? )

ik gebruik nu totaal repair van john frieda maar er zijn er zoveel bijv. : brunnete shine frizz enz.

dus wat raden jullie aan :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Please help

Doe even rustig.

^ :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heb jij dan nooit dat paniekmoment wanneer je voor de schappen van de drogisterij staat waar duizenden shampoo’s ect staan? Goh, dat heb ik wel hoor! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ga naar de kapper ofzo en vraag het daar, zij kunnen je goed adviseren!

Oké. Ik denk dat er geen ‘beste shampoo’ is. Gezien het feit dat iedereen ander haar heeft. Ik kan nu zeggen dat ik de shampoo van Inecto erg fijn vind, maar ik heb dun haar, dat meestal niet pluizig is en niet echt krult. Dus daar heb je niet zoveel aan.

Misschien zijn er hier wel andere mensen met hetzelfde haartype als jij, maar uiteindelijk denk ik dat het gewoon een kwestie van ‘smaak’ is en ik heb altijd zelf het beste resultaat als ik veel afwissel.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

OT: Ik gebruik John Frieda luxurious volume of zo iets. Dat helpt echt goed! Je haar is niet snel vet meer en je krijgt meer volume en je haar voelt goed!
Maar bij de kapper hebben ze ook goede kappermerken, maar dat is zo ontzettend duur!

Ik gebruik een gewone van Dove en ik heb lang haar en werkt goed tegen klitten en pluizig haar ik gebruik ook Andrelon en Nivea maar Dove vind ik gewoon het fijnst voor mijn haar , er is ook conditioner en shampoo speciaal voor pluizig haar ,etc … maar ik denk dat je het beste even bij de kapper kan vragen welke shampoo / conditioner het beste voor jouw haar. ik hoop dat dit je een beetje heeft kunnen helpen !

Bij de kapper raden ze meestal van die vreselijk onbetaalbare shampoo’s aan. Voor iemand die elke dag haar haar wast (Waag hierover wat te zeggen, het is slecht! Je meent het…)
En ik kan het me niet permitteren elke 2/3 weken en fles shampoo te kopen van 20 eurie.

als conditioner heb ik iets in zo’n potje zitten, het is groen, volgens mij alleen maar verkrijgbaar bij de kapper.
dat is heeel goed voor je haar en puntjes ofzo… werkt wel!

Ik neem aan dat je ‘etc’ bedoelt?

Paniek zou ik het niet noemen, eerder *aaah ik wil ze allemaaaal* :heart: . Maar gelukkig heb ik dat nu niet meer nu ik geen siliconen meer gebruik, ik kan eindelijk rustig een drogisterij binnen stappen :’)

Qua shampoo / conditioner is Yes To Tomatoes (De Tuinen) echt een aanrader, wel 6.99 per fles, maar je krijgt er 500ml voor! Ruikt ZO lekker!

En als serum kan je misschien eens kokosolie proberen. Kost 2 euro bij de toko ofzo, werkt 't niet, dan kan je 't gebruiken om te koken! Schijnt goed te werken tegen pluizen, ik heb 't zelf daar nog niet voor gebruikt, haha, ik durf niet, ik ben bang dat ‘t te vet wordt :’) Ik gebruik 't gewoon als masker, maar dan moet 't heel vet worden, dat is overigens ook aan te raden, so soft!

Er is geen beste shampoo ever… want iedereen heeft een verschillende haartextuur, kleur ed. Shampoos zijn gemaakt voor bepaalde kenmerken. De ene shampoo kan voor mij perfect zijn, maar voor jou bijvoorbeeld te vettig of te droog.

Nou, de shampoo’s van Lush zijn blijkbaar wel goed, misschien kan je eentje zoeken die helpt tegen pluizig haar?

Lush ftw (’:

Ze helpen je graag, en ze hebben echt wel iets voor pluizig haar!

John Frieda. Die helpt mij altijd uit de ellende.

gliss liquid silk gloss shampoo & conditioner, ik heb van alles geprobeerd maar dit maakt mijn haar echt zacht en pluisvrij en het is ook niet superduur ( ten minste niet zo duur als John Frieda…)

Ik gebruik shampoo en conditioner van het eigen merk van de DA, Etos of Kruidvat. Gewoon alles door elkaar. Heel goedkoop en werkt prima. Mijn tante is kapster en die zegt altijd; er is nauwelijks verschil tussen dure en goedkope shampoos en conditioners. En ik krijg ook nog eens heel vaak complimenten over mijn haar.