Beste scheer/epileerapparaat

Hi!
Als ik mn benen/oksels scheer, zijn de haartjes nooit helemaal weg! En ik wil voor de zomer dat ze écht weg zijn.
Wat vinden jullie het beste scheer- of epileerapparaat? Want ik wil er voor de zomer gewoon echt vanaf zijn. En harsen is voor mij geen optie :stuck_out_tongue:
xxx

niemand? :frowning_face:

je kunt je oksels epileren met een pincet… duurt wel lang. maar dan heb je wel wat. XD en de haartjes komen dan minder snel & zachter terug!
mijn benen epileer ik met een braun silk épil, in het begin doet het echt pijn maar als je het gewoon elke week bijhoudt ofzo valt het reuze mee. + je hebt ook weer het voordeel dat er minder haartjes terugkomen, en ze zijn ook zachter.

welke van braun silk epil? want je heb heel veel versies tegenwoordig :stuck_out_tongue:
die je ook onder de douche kunt gebruiken lijkt me wel fijn… :slightly_smiling_face:

Ik gebruik een EpiLady ofzoiets.
Ik scheer altijd eerst mijn benen, en na een week epileer ik ze.
Het doet dan minder pijn ;]

ehm ik weet het niet, al best wel een oude, ik gebruik die van m’n moeder.
onder de douche heb ik dus geen ervaring mee. ik epileer altijd na het douchen!

okee bedankt!
verder nog mensen? (A)

Ik heb de Venus Breeze, topding!

Ik gebruik een Braun Silk Epil 7850.
In België krijg je daar nu trouwens een 6maand abonnement voor Marie-Claire bij. Geen idee of die actie in Nederland ook loopt…

en vind je hem goed? ^^

ik zou het iid epileren!in het begin doet het vet zeer je moet er dan ook nu al mee beginnen dan ben je der met de zomer aangewend…

ik had in het begin alklemaal rode vlekjes op me been omdat hget zeer deed maar je moet even doorzetten na 3x word het steeds minder

okee bedankt voor de tip!