beste redenen??

Dit is een vraagje voor de meiden die ooit een vriend hebben gehad waarmee het over was.
Hoe ga je het best over een jongen heen? Zeker als er heel veel gebeurd is in die tijden…
En het is gewoon een vraagje voor mezelf er is iets gebeurd en ik weet niet zo goed wat ik moet doen.

AUB, Ik heb eerder een forum gehad waarin mensen hier en daar irritante reacties hadden.
Hou ze aub voor je :slightly_smiling_face: serieuze reactie’s graag.

P.S. Let niet op hoe ik schrijf ben niet van Nederlands bloed. Over hoe ik Type heb ik ook al verveelde commentaar op gehad

Ik had ooit ergens gelezen dat het bij meiden ruim een jaar doet, totdat je echt helemaal over hem heen bent. En ja, in mijn ogen klopte dat. Het is bij mij nu iets meer dan een halfjaar geleden dat het uit is gegaan, maar ik merk dat ik niet helemaal over hem heen ben. Het beste is, ga veel uit, maak lol met vriendinnen en verwijder hem van alles; twitter, facebook, whatsapp etc. Zo vergeet je hem het makkelijkst, en krijg je ook niet meer de neiging om toch weer tegen hem te gaan praten :slightly_smiling_face:

Het enigste wat ik zeggen is misschien stom. Maar geef het de tijd. Neem de tijd om over hem heen te komen. Zoek afleiding in vriendinnen of een nieuwe hobby.
Neem de tijd en het komt goed.

(Ga alleen geen afleiding zoeken in andere jongens)

Uh ja, heb geduld :’’) Het wordt vanzelf beter en afleiding is heel belangrijk hierbij.

Bij mij was het veel sneller, nadat ik eenmaal dan de knop voor eens en altijd had doorgehakt (daarvoor was het altijd aan uit aan uit) maar na de knop in mij omging, was het alle contact gegevens verwijderen, blokkeren, en leven! Feesten! Altijd met vriendinnen zijn, ik ging reizen, ik ging op stap, ik ben gaan studeren! Letterlijk nooit weer een traan gelaten :slightly_smiling_face: