Beste oogmakeupremover?

Ik gebruik er eentje van de HEMA.

Ik gebruik oogmake-up reinigingsdoekjes van ONYX,
'k vind hem best goed, en hij is heel goedkoop, in 1 pak zitten 25 doekjes
en 1 pak kost bij de Action ¤0,69 ('aa)

ik wissel af met 2 dingen die ik haal in duitsland.
1tje van Balea en 1tje van Rival de Loop.

dan haal ik het er eerst af met water en daarna met een make-up pad met zo’n spul

en het werkt heel goed vind ik zelf :]
het is ook maar 70 cent ofzo x’)

ik gebruik altijd van die doekjes, die raad ik je echt aan! (de meeste) olie is erg slecht voor je, omdat het heel vet is, en met de meeste oliën krijg je ook niet alles weg. & daar komt bij dat je ook elke x wattenschijfje(s) nodig hebt. Ik gebruik gewoon van HEMA of kruidvat eigen merk makeupdoekjes, en die werken prima! bij HEMA heb je ook nog verschillende ‘lijnen’, bijvoorbeeld voor de vette huid, of de gevoelige huid ofzo. & oja, nog een tip om al je makeup weg te krijgen: gebruik reiniginsmelk (/tonic), die heb ik ook gewoon van HEMA eigen merk, voor maar 1,75 euro en werkt prima! :grin:

is het nou echt zó slecht om het te laten zitten? :3

ik heb namelijk alleen mascara op, en dan doe ik ‘savonds natuurlijk wel met zo’n nivea (of ah huismerk :’) doekje erover, maar meestal gaat het niet helemaal weg.
en ik vergeet het ook wel eens/heb geen zin xD

EDIT: ik wil trouwens die van Bourjois wel eens proberen! die had een nieuwe lijn met eye makeup remover.

ik gebruik eigenlijk m’n hele leven al die van nivea. waterproof/niet-waterproof, ik vind ze allebei fijn (:

Je kan het beter elke avond gewoon helemaal weghalen, want anders kunnen je wimpers uitdrogen :relieved:

Ik gebruik gewoon Kruidvat oogremoverlotion, werkt heel goed maar prikt een beetje als je te veel gebruikt

Nivea body lotion uit knijpfles (welke variant ook.) op een simpel wattenschijfje. Dat werkt 't best hoor … Het houd de huid rond je ogen ook gezond, doordat je 't iedere dag gebruikt natuurlijk … Is ook weer handig tegen rimpeltjes denk ik? Ja, dan hoef je ook neit dure schoonmaakmiddelen te kopen en weet ik het wat.

Kruidvat remover - olie, die werkt voor mij het beste want hij prikt niet :grinning:. En daarna haal ik de olierestjes eraf met reinigsingsdoekjes vd lidl. (iseree)

die van l’Oréal Paris voor waterproof mascara, olie.
hij doet het heeel goed : ). maar is wel duur!

ik heb die van Yves Rocher met korenbloem
de huid om mijn ogen is echt super gevoelig en die van Yves Rocher is tot nu toe de enige waarvan mijn huid niet helemaal rood/droog/lelijk wordt!:slight_smile:
hij kost normaal iets van 7,50 maar als je een (gratis) klantenkaart aanvraagt is die maar 3,50! erg de moeite waard!

ik gebruikte eerst de reinigingsdoekjes van kruidvat, daar kreeg ik uitslag van {heb nu een rare brandplek onder mn oog:S) en nu gebruik ik die van hema, is erg goed! is die van l’oreal ook goed?

Ik vind die van Douglas eigen merk erg goed. :grinning: Water proof of niet, het gaat er allemaal erg goed vanaf.

Olijfolie en gedestilleerd water (;

Ik vind die van Nivea van, voor waterproof make-up. Alleen soms gaat mn huid er een beetje van ‘branden’ zeg maar

Ik heb d’r eentje van Diadermine, verwijdert ook waterproof (maar staat niet op de verpakking), werkt heel fijn maar hij kan wel prikken in je ogen.

k gebruik altijd kruidvat eigen huismerk werkt helemaal prima!
vooral die lotion
doekjes vind ik niet zo fijn blijft nog veel zitten en je wimpers vallen uit