Beste oogmakeupremover?

Wat vinden jullie de beste oogmakeupremover?

Degene die ik nu gebruik, krijg ik lang niet alles mee verwijderd en er eindigen altijd van die stukjes mascara aan de binnenkant van mn oogleden. Hierdoor krijg ik regelmatig een oogontsteking, wat absoluut niet fijn is. Ook zitten er na het douchen (nadat ik mn mascara heb verwijderd) altijd nog zwarte vlekken onder mijn ogen.
Ik gebruik trouwens niet waterproof mascara.

Die van de hema.

https://www.echemist.co.uk/ProductMedia/742658412.Jpeg

Heb deze van garnier, die is erg goed.

Ik gebruik lekker goedkoop Kruidvat en het bevalt me prima :]

Ik gebruik die van Lancôme, daar was ook die update over (alleen toen verloor hij)
Maar hij is wel erg fijn, haalt de make-up er goed af en als je het spul eraf gehaald hebt is je huid ook lekker zacht.

Van Chanel!
En ik kan niet meer zonder!

Baby olie .

ik gebruik baby-olie :smirk: is heel goedkoop, en met 1x vegen is al je (waterproof)mascara eraf. Het is mss wel erg vettig, maar je wast je gezicht toch na het make-up removen, dus dan is de vettigheid ook meteen weg. Doe het al jaren op die manier.

make-up pads met olie erin van de hema

Baby olie scheen je traanbuisjes te verstoppen. Maarja daar heb ik geen bewijs voor dus moet je zelf weten.
Ik gebruik L’óreal Dermo Expertise. Die met 2 lagen
¤5,99 bij de kruidvat/etos etc.

ik ook :grinning:

Met water onder de douche.
En wat dan nog op mn gezicht zit even weghalen met normale reinigings melk.

Maar ik gebruik dan ook alleen mascara en oogpotlood, volgens mij wordt het echt een kliederboel met oogschaduw.

Nee, hoor ^^ Ik doe hetzelfde, maar daarna nog eventjes een tonic van Nivea…

Die van de hema! 1,75 per flesje.
Die ik heb heeft twee lagen, lotion en olie en dan schudden ofcourse.
Maar die werkt heeel goed ook voor waterproof! Je hoeft niet veel te gebruiken ervoor en het is er zo af. Zelf heb ik lenzen en daardoor irriteren mijn ogen ook voortaan snel, maar met die niet.

Inderdaad, die van de hema.
Als ik ergens kleine zwarte vlekjes heb zitten,
doe ik een beetje op mn vinger,
en wrijf ik het zo weg.

• lekker onhygiënisch*

Ik gebruik er 1 van de sephora…

Idd wel je gezicht wassen. :grinning: Ik doe het ook zo :slightly_smiling_face:

van de uhh, deen ofzo.
ik moest er ff een hebben en die van nivea vond ik slecht duur en was vet snel op
dus toen ff eentje gehaald merk derlon en is 1.29 . niet heeeeeel goed ofzo je moet een paar keer heen en weer en het is eraf. naja voor die prijs vind ik het wel oke .

gedestilleert water en olijfolie, werkt perfect en is niet vet

http://www.youtube.com/watch?v=Z7aZYlc6WZQ

Kruidvat oogmake-up remover lotion!
die werkt supergoed!
Nadruk op Lotion want de olie is VERSCHRIKKELIJK