Beste ontharingscreme

Heej!
wat is nou de beste ontharingscreme ?
en waar is tie te koop?
Ik heb namelijk gewoon heel vaak dat er stoppels overblijven etc

bij ontharingscrémes blijven er zoiezo stoppels over, dacht ik zelf.
Je kunt beter harsen/epileren als je egt geen stoppels wilt.

Bij mij blijven er nooit stoppels over.
Maar dat is bij de busjes van Veet. De tubes (met dat sponsje) werken voor mij minder goed. Dat sponsje is raar…

Ik gebruik meestal een gewoon scheermesje ( omdat ik op dit gebied ontzettend lui ben xD )
Maar ik denk dat toch Veet of Gilette ontharingscremes het beste zijn.
Stoppels na het scheren :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:
Dat heb ik nog nooit gehad :no_good_woman:
Mischien laat je het niet lang genoeg op die créme ?
Ik zou het niet weten.

xx

je hebt er ook een van de kruidvat.
voor maar 2,49 volgens mij. in ieder geval, hij is onder de 3 euro :relieved:

En issie goed?:slightly_smiling_face:

die stinkt echt verschrikkelijk volgens mij, maar het werkte wel…een beetje…

die van veet, die groene met dat sponsje.
stinkt echt heeel erg vies vind ik
werkt niet echt goed, maar een beetje

Ontharingscreme is zoooo chemisch he! Da’s echt super slecht voor je huid, scheer gewoon. Kost net zo veel tijd en moeite.

ik heb echt van alles uitgeprobeert: ontharingscréme van veet & kruidvat eigen merk, hars van kruidvat eigenmerk, epilate (hoe schrijf je dat? XD), en gewoon scheermesjes enzo. bij de ontharingscrémes was het echt een ramp xD had als eerste die van de kruidvat en hij stonk zoooooooooooo onwijs erg!! (en het werkte ook echt voor geen meter… : S ) maar dacht, oh dat is dat vast omdat het een van de goedkopere dingen is?! … probeer zo die van veet… is een net zoon grote ramp… : S hars en epilate werken wel goed! maar doet echt zeer! of tenminste de eerste keer deed het zeer… ;p en je meot niet langzaam de harsstrip er af trekken, want dan blijft er dus allemaal spul op je been plakken … :pensive:"(of waar je je dan ook harst maar ik neem aan op je been ofzo? :stuck_out_tongue:) en dus vind ik scheermesjes toch de beste oplossing… vind het alleen wel stom dat je dat vaak moet doen en als je dan eindelijk bruin bent dan scheer je dat er zechmaar weer af … xD mja…
woww wat een lul verhaal xD

Ik vind ontharingscrèmes niet zo goed, je koopt beter gewoon scheerschuim van Gilette of zo.