Beste methode voor buikvet vebranding.

Ja, buikspieroefeningen. Maar die werken niet als je dat niet combineert met cardio, alleen welke cardio is nou echt het meest effectief voor buikvet (zwembandjes)?
(Het liefst op fitnessapparaten zoals in de sportschool).
Lijkt me ook fijn om mensen te horen die echt resultaten hebben met een bepaalde sport.

Iemand? (:

Up, ik ben ook benieuwd!

Je kan niet plaatselijk vet verbranden, om je buikvet weg te krijgen zal je moeten afvallen in het geheel.

Zwembandjes zijn toch niet echt buikvet?

^zwembandjes zijn bij je armen toch??

Nee dat weet ik, maar vaak als ik sport ben ik intensief bezig met mijn benen maar er zijn toch ook wel dingen waar je intensief bezig bent met je romp?

Volgens mij zijn de cardio apparaten niet echt gericht op bijvoorbeeld de buik maar ik denk dat het roei apparaat dan misschien het meest in de buurt komt? Maar ik weet niet of je ook schuine buikspieren doet? Dat kan misschien ook wel een beetje helpen.

schuine buikspieren trainen enzo :slightly_smiling_face:

Het heeft niet allemaal met sporten te maken je moet ook op je eten letten.
Maar ik zou het echt niet weten misschien de loopband? Tenminste dat idee heb ik altijd.

Up!
ook nog oefeningen misschien voor mensen die geen apparaten hebben? :'D

deze ga ik volgen .

gewoon rennen, touwtje springen.

Maar je kunt wel ergens de focus op leggen.

^ kijk ik ben wel slank gewoon goed op gewicht dus ik wil echt niet afvallen en ik heb niet echt zwembandjes maar t is gewoon niet strak.

Mjah dat kan dus niet. Je kunt wel de focus op je buik leggen, dus dan train je vooral je buikspieren. Maar er gaan altijd andere delen van je lichaam die je dan ook traint.

En ik vraag me af of je dat ‘niet strakke’ wel moet trainen? Een beetje vet dat hoort er gewoon bij, tenzij je echt buikspieren wilt trainen. Dan wordt het geloof ik wel strak(er) dus je kunt op zoek gaan naar workouts die je buikspieren trainen.

Je kan niet alleen je buikvet wegkrijgen. Je moet overal vet wegkrijgen. Beste manier is gewoon gezond eten en goed bewegen. Als je veel buikspieroefeningen gaat doen krijg je óf juist een dikke buik van spieren, óf je maakt de spieren daar kapot.

Nee.

Zwembandjes ;

http://www.beautynieuws.nl/attachments/news/1339.jpg

Zoals al gezegd is, hoelahoepen schijnt goed te werken!

Gezond eten, genoeg bewegen, maar ook buikspieroefeningen.
http://afvallen-blog.nl/vet/vet-verbranden-krachttraining/
Misschien heb je hier wat aan.

Ik doe trouwens cardio na krachttraining. Cardio meestal op de cross-trainer, maar ook wel eens een interval-training op de loopband.