Beste Mascara!

Hee,
Ik heb best wel korte wimpers :hammer: en gebruik meestal 2 mascara’s.
De waterproof one by one van Maybeline is degen die voor mij tot nu toe het beste werkt, maar hij is bijna op…
Dus welke gebruiken jullie? Eentje die echt aan te raden is?

x

L’oreal Million Lashes in de niet waterproof formule vind ik heel fijn! :grinning:
Als je graag een waterproof mascara wil vind ik de Maybelline Rocket Volume heel goed

Jammer dat de betere mascara’s zo duur zijn… :flushed:

Ik gebruik 2 mascaras van essence die perfect voo mij zijn. Heb er veel gehad, chanel, max factor, rimmel etc, maar deze van essence zijn voor mij super.
Ik gebruik eerst een lengthening mascara (oranje verpakking, oranje rubber borsteltje) en daarna een volume mascara (zwarte brede huls, zwart rubber borsteltje). Weet ff niet hoe ze heten.
Ik vind die rubberen borsteltjes het fijnst, werken voor mij het best

Ik heb er een van une (dat is zegmaar de organische make up van bourjois), die vind ik echt supergoed werken.

max factor masterpiece max (de zwarte huls) is heel fijn!

3D effect en de volume mascara, beide van de Hema

Action mascara. MAX kost €0,69 en ik zweer dr bij haha :’)
Heb de waterproof en de normale. Ga echt niet meer geld uitgeven voor mascara. Al die rimmel = rommel en de rest is onnodig te veel betalen (vind ik).

Heb er ook de eyeliners van.

Haha dat is pas goedkoop :bowing_man:

Rimmel london, volume lash x10 mascara.

http://nl.rimmellondon.com/sites/default/files/12-10-23/VolumeFlashX10Mascara_PRODUCT-01.jpg

10 euro.
Ik vind 'm geweldig.

Ik gebruik altijd de Essence get big lashes - mascara

Ik had hetzelfde, maar nu krul ik altijd mijn wimpers eerst en dan gebruik ik de Maybelline the falsies feather look volume express mascara, en die werkt heel goed voor mij + je doet er aardig lang mee. Succes :slightly_smiling_face:

Dat vind ik echt afschuwelijke mascara. Doet niks voor je wimpers, althans bij mij.
Ik vind zelf lancome wel fijn! krult je wimpers een beetje.

Misschien is het een aanrader om één keer te investeren in het stimulash serum? Mijn collega gebruikt dat, en iedereen vraagt of ze wimperextensions heeft. Kost wat: maar daarna hoef je slechts in jouw geval denk ik dan een laagje mascara op en klaar.

Ik vind de They’re Real mascara van Benefit en de mascara’s van Max Factor heel fijn

jup, de mascara van de action (MAX) is echt goed. Hij doet zijn werk goed en is mooi zwart. Blijft ook redelijk goed zitten (niet dat het aan het eind van de dag onder je ogen zit) Nadeel is dat als je het eraf haalt allemaal zwarte korrels komen en dat is vervelend. Maar voor minder dan een euro is het een aanrader. Koop hem gewoon en probeer het zelf (het kost toch geen drol). Deze mascara krijgt van mij een 7+

Max Factor Masterpiece is gewoon super. Net nieuw en super goed. Mooi zwart en is tot nu toe 1 van de fijnste die ik heb gehad. Geeft veel volume en blijft mooi zitten. Deze mascara krijgt van mij een 9

Ik heb een tijdje terug een mascara gekocht van Etos huismerk, Max volume. Deze is geen aanrader. In het begin doet hij zijn werk, maar na een week is hij al best droog. Waar ik zelf last van krijg (want ik doe ook een beetje mascara op mijn onderste wimpers) is dat de mascara op mijn huid onder mijn ogen komt, en dan lijkt het net alsof ik wallen krijg. Deze mascara blijft niet goed zitten. Geen aanrader dus. En de waterproof versie van deze is NIET waterproof (in de regen wel, tijdens zwemmen niet). Een dikke 4

Iedereen heeft wel eens van de Miss Manga van L’Oreal gehoord. Ik hoor dat hij super goed is, maar zo geweldig is hij niet. Wel mooi zwart. Hij blijft niet echt geweldig goed zitten. Je ogen worden wel iets groter maar niet super veel. Veel lengte en als je veel doet (spinnepootjes) ook wel wat volume. Ik geef hem een 6+

Een vriendin van mij gebruikt haast alleen maar de L’Oreal Butterfly effect. Deze is echt de beste. Ik heb deze al een paar keer gebruikt en is super. Met een klein beetje worden je wimper mooi gespreid en lang. Als je veel mascara gebruikt van deze is hij niet mooi, maar deze maken je ogen echt heel mooi. Als je een dun lijntje rond je ogen doet komt deze mascara het mooist uit. Deze mascara blijft ook heel mooi zitten. Deze krijgt een 9+

Mijn moeder gebruikt ook veel make-up van Yves Rocher. Deze mascara’s kunnen er mee door. De Sexy Pulp is heel mooi, maar blijft niet mooi zitten. Wel worden je wimpers er mooi lang van en ook veel volume. Een 6.5.
De Mascara Volume Lash Plumping is een simpele mascara, niet echt geweldig. Ook deze kan er mee door. Beetje tussen de huismerk etos en miss manga in. Blijft niet lang zitten maar wel volume.
De 360 graden lengte mascara is de beste mascara van Yves Rocher. Blijft het langst en mooist zitten en heeft veel lengte en als je iets meer op doet ook wel redelijk volume. Een 7.

Zoals jullie zien vind ik het belangrijk dat de mascara goed blijft zitten. Meestal als ik na een lange schooldag weer thuis kom en in de spiegel kijk zie ik hoe mijn mascara onder mijn ogen zit. Verschrikkelijk is dit en misschien ook wel herkenbaar.

Mijn moeder gebruikt altijd mascara van L’oreal en ze zweert erbij. Ik heb het 3948 keer geprobeerd, echt, en ze maken je wimpers écht lang, maar zo… dunnig :"). Ik hou ervan als je ‘dikkere’ wimpers krijgt (bedoel geen spinnenpoten). Ik zweer bij rimmel.

Welke bedoel je eigenlijk. Rimmel en L’Oreal hebben veel verschillende mascara’s.

Miss sporty en essence hebben ook goede mascara’s