Beste manier van flirten..?!

Hellooo,

Zo nu en dan in de vakantie werk ik op het platte land. Nu werkt daar een superleuke jongen! Ik ken hem wel van gezicht uit het dorp en zo en ik weet dat het een goede vriend van mijn neef is maar hij is geen vriend van mij ofso hij kende me wel van een foto maar niet meer ik heb bijna nog nooit tegen hem gepraat tot dat ik ging werken. Nu vraag ik me een beetje af wat is nou de beste manier zeg maar op op te vallen en te laten zorgen dat hij je ziet staan ens? Laatst fietste ik vanuit de stad naar huis en ik kwam hem tegen eigenlijk had ik hem al gezien maar ik was een beetje verlegen en durfde niks te zeggen dus toen fietste hij achter me en zei zo van hee lynn had je me niet gezien? en toen hadden we een heel gesprek maar ik doe soms nogal stomme dingen als ik iemand leuk vind maar wat zouden jullie doen? En wat vinden jullie de beste manier van flirten en zorgen dat hij je ziet staan?

xxx lynni

Proberen onder welke omstandigheden dan ook, gewoon hoi te zeggen.

En blader ook even door, er zijn hier zat topics over :wink:

Gewoon jezelf zijn. Ik denk dat als hij je dan ziet staan je zeker weet dat het goed zit.
En maak gewoon een keer een praatje met hem, is eerst misschien een beetje eng maar je zult zien dat dat al snel makkelijker gaat. Succes!

Oeps ik zie nu dat er meer topics over zijn sorry ballerina en dankjewel sneeuwwitje!! Zal een keer een praatje met hem maken!