Hoi!
Ik ga vanavond stappen in Nijmegen, maar ik heb geen idee wat daar nou de leuke plekken zijn… Kunnen jullie me helpen? Thanks!
Hoi!
Ik ga vanavond stappen in Nijmegen, maar ik heb geen idee wat daar nou de leuke plekken zijn… Kunnen jullie me helpen? Thanks!
eurocafé: niet echt een leuk café maar lekkere shotjes voor 1 of 2 euro, mooi om mee te beginnen
van buren, de grote griet, de drie gezusters, el sombrero: de studenten’hotspots’ op donderdag, je komt daar alleen binnen met een studentenkaart (ik weet niet of dit in de vakantie ook geld)
maaskade: voor de ‘gezelligheid’
Studentenkaart? Ik was dan wel student maar heb die nooit moeten laten zien, iig niet bij el sombrero en van buren. Ik vond persoonlijk wel de El Sombrero leuker dan van Buren leukere muziek.
Ik heb ook nog nooit mijn studentenkaart hoeven laten zien . El sombrero is leeeuk. Ik vind de fuik en het bascafé ook wel leuk (in de straat van de Febo zeg maar) en als je van alternatief houdt dan is de underground leuk
Okay, dan wordt het denk ik El Sombrero! Even opgezocht waar het is, maar is wel makkelijk te vinden… Neem mijn studentenkaart wel mee dan haha?
Euh, ik weet niet meer hoe die heet. Maar ben er vorig jaar met mijn intro geweest. Treden ook wel eens live bandjes op. Was een vrij klein café echt super maar kom niet meer op de naam helaas