Beste highlight haarverf voor donker haar uit drogist

Hierbij een vraag namens mijn zus. Zij heeft donkerbruin geverft haar/tegen zwart aan en ze wilt graag zelf highlights zetten.

Welk pakje haarverf van de drogist raden jullie aan?
De 1 doet het beter dan de ander weet ik, maar welke?

http://i1123.photobucket.com/albums/l559/glamww/khloe-kardashian-kapsels-2011.jpg

ben ik ook wel benieuwd naar, upje :slightly_smiling_face:

john frieda denk ik :slightly_smiling_face:
nog wat mouse

Up, wil ik ook wel weten.

Kruidvat eigen merk. Kruidvat heeft twee soorten highlights kit. Één voor licht haar, en één voor donker haar. Die van licht haar heb ik nog nooit gebruikt, maar die voor donker haar maakt je plukken bijna blond! Bij mij iig, het bleekt supergoed mijn haren.

Ben ik ook benieuwd naar.

Die mousse heb ik een keer uitgeprobeerd en werkte echt slecht!

Ik heb donkerbruin haar en mijn moeder doet het bij mij en die doet het met ontkleurings spul die ze vaak in haar pak haarverf heeft voor zelf highlights te maken. Ik heb geen goede foto maar ze zijn nu goud achtig en veel mensen vinden het natuurlijk er uitzien.

Syoss heeft ook wel een goede maar word eerst goud en daarbij moet je steeds de plukken herhalen anders pakt die niet goed. Kruidvat eigen merk? Mm ben benieuwd. Wil geen miskoop doen, meer suggesties?

als je highlights wil zetten kun je geen gewone haarverf gebruiken als je lichter wilt gaan wat highlights betekend, anders worden het lowlights. er zijn speciale pakketten hiervoor dat als het ware je haar oplicht. deze zijn van schwarzkopf en zijn er in verschillende tinten, je hebt medium, super en super plus. medium licht je haar 2-4 tinten op, super licht je haar 4-6 tinten op en super plus heeft een bredere applicatie op veel plukjes in een keer te maken.

succes!

oke ja mn zus gebruikt toen altijd echte haarverf kleur lichtblond maar dat werden inderdaad lowlights. Dan gaan we maar eens zo’n pakte van Schwarzkopf halen die echt bestemd zijn voor highlights, ben benieuwd.

up

up

Highlights

http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/209636-3218_1?$ProductLarge$

Speciaal voor bruin haar, toen ik bruin haar had ook gebruikt, superfijn! verkrijgbaar in verschillende sterktes enz. gewoon bij de kruidvat!

Kruidvat eigen merk of inderdaad zoals hierboven aangegeven staat.
Werk zelf bij kruidvat, en over die soorten zijn klanten heel enthousiast.

Zeker over kruidvat eigen merk (:

Hier zelfde vraag, ik ga die van Schwarzkopf maar eens proberen dan