Beste + goedkoopste nagellak?

Welke nagellak vind jij goed, en hoe duur is ie? Ik zoek goedkope nagellak, en welke vind jij goed en vind jij de prijs waard?

Etos en zoekfunctie :slightly_smiling_face:

Ooo, sorry!

Catrice, de nieuwe nagellak collectie (megaveel kleurtjes<3). Kost 2,5- en te koop at kruidvat of trekpleister.

Thanks!

Essence is goedkoop maar heeft niet echt de beste nagellak vind ik. moest meestal iets van 3 lagen doen voordat het de kleur heeft, die die moet hebben. ;p

Hema

Dan vind ik die van de HEMA en de nieuwe collectie van Catrice ook het beste ja!

Die kleine flesjes van Essence is met een goede base- en topcoat wel goed. Catrice nieuwe collectie <3. Hema vind ik niks.

Mijn beste nagellak komt van de markt :'3
Lakt zo lekker, mooie dekkende kleur, ruikt niet smerig en kostte maar een euro xD
Alleen jammer dat het veel moeilijker eraf is te halen vergeleken met Hema nagellak.

Ik vind de Hema nagellak heel goed. Als je hem goed aanbrengt (basecoat - nagellak x2 - topcoat) blijft hij sowieso nog langer zitten als normaal. En het is totaal niet duur :slightly_smiling_face:

Ik vind HEMA nagellak echt super! ook zonder basecoat/topcoat/of maar 1 laagje dekt 'ie nog heel goed, bij mij tenminste.

Ik vind de nieuwe nagellak collectie van Catrice niet goed smeren, het zijn mooie kleuren maar echt flutkwaliteit. De ‘oude’ collectie van catrice vind ik wel heel goed!

als je een goede basecoat en vooral een goede duurdere topcoat gebruikt dan maakt t merk niet zo uit, dan kan je gewoon voor de kleur kiezen ipv het merk

Hema (:
Heeft mooie kleuren, niet duur en blijft aardig goed zitten.

WIC herome, kost 6.95, maar je hebt er wel iets goeds voor terug. blijf ruim 5 dagen zitten. en je hebt ze in alle kleuren. moet je maar even googlen, WIC Herome!:wink:

hema & dan topcoat. werkt prima!

Hoeveel is de HEMA nagellak?

Essence is echt drie keer niks, streaky, blijft absoluut niet zitten en je hebt superveel coats nodig om hem dekkend en egaal te krijgen.

BarryM is mijn favoriete goedkope nagellak. Heel veel hele goede kleuren, je hebt maar twee coats nodig en hij is heel makkelijk en egaal aan te brengen (alleen yellow green is een beetje streaky, maar dat zijn alle gele lakjes in mijn ervaring).

De nagellak van Sephora is ook best aardig, maar daar krijg je maar weinig voor een lage prijs.