Beste gezicht scrub

Hay girls,
I heb wat last van een paar meeeters, die zwarte, en mijn schub werkt niet echt.
Ik gebruik nu die van nivea, maar welke i
Werkt het beste vinden jullie?

Liefs

upje. Wil ik ook weten

Ik heb de Peeling Gel van de aldi, voor maar 2 euro. Bij mij werd die echt goed! :grinning:
succes! X

Ik vind de scrub van de Rituals heel erg fijn. Ik heb een redelijk droge tot normale huid en die scrub zorgt ervoor dat mijn gezicht op een milde manier van alle droge plekjes af komt en mijn gezicht wordt veel zachter als ik net heb gescrubt.

Ik heb zelf niet zo’n last van meeëters, maar ooit heb ik een scrub van garnier gebruikt voor mijn rug, omdat ik daar wel last had van meeëters. Die werkte wel redelijk. Misschien iets voor jou?

http://www.garnierzorgvoo…aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS^PRD_SKINCARE^ACNE_SKIN^ACNE_SKIN_DISCOVER^ACNE_SKIN_RTN1&prdcode=P10020

wara kn j die kwoopen.

Bij de aldi he

Je kan beter van die ‘stickers’ kopen om op je neus te plakken die je meeëters dan leegzuigen, werkt vast beter als een scrub (: Kan je bij de Action halen.

Bij mij werkt die sticker echt niet :s

Je moet stomen voor je ze gebruikt, dan werken ze echt goed, omdat je meeëters dan open staan (:

Ik had die stickers van essence, wat een troep zeg. Er kwam gewoon helemaal NIKS van af.

Scrub heb ik van de tuinen, met abrikozenpit! Echt lekker en werkt bij mij uitstekend. ik heb de strips van de kruidvat eigen merk en van de action gebruikt het werkt de ene keer wel en de andere keer niet. Probeer anders gewoon eens

Weet iemand een scrub voor de gevoelige huid? Ik heb al gauw een allergische reactie/trekkerige huid/puistjes als ik iets op mijn gezicht gebruik…

ook die van de tuinen, heel zacht en fijn is die

Face polisher van Sabon.
Die is echt fantastisch :3

Van dat coconut merk, jeweetwel. (:

Ik heb er een van dove… Ik doe er al een jaar mee, haha. Werkt wel goed.

Ik gebruik om onzuiverheden tegen te gaan elke ochtend en avond ‘Etos Diep reinigende Scrub clear skin’.
Die verwijdert dode huidcellen en je kan hem dagelijks gebruiken.
Daarna gebruik ik 'Clearasil Daily clear 3-in-1 Wash.
Deze heeft een vochtinbrengende werking, wat je huid niet vetter maakt.
Het geeft je elke dag een gavere en zachte huid.

Ik heb een gezichtscrub van de kruidvat en ik merk al veel verschil. (ik gebruik het wel alleen voor een egalere huid, niet voor mee-eters of puistjes want die heb ik niet.) Mijn huid word er wel egaal en zacht van en hij is maar 3 euro.

Ik heb die van Dr. van der Hoog gebruikt.
En mijn zus heeft nu van de Action een blauwe scrub. Die is ook fijn.

kruidvat met abrikozen