Beste Epilator ?

Hee!

Mijn idee was een epilator uit te zoeken te kopen en te gaan gebruiken, blijken er 563 verschillende soorten te zijn… Dus ik wil van jullie horen, welk merk heb je en werkt ie goed!? & mocht je zo’n monstertje met een ijscap/handschoen hebben… hoe bevalt dat ?
Edit: het meest belangrijke is voor mij dat de haartjes niet ‘afbreken’ dusse… doen ze dat?

ps. ja, er is al een topic over dit onderwerp daterend uit 2008, een beetje achterhaald dus.

dit ga ik even volgen, was er ook nog naar op zoek maar er is inderdaad zo veel keus dat ik het gewoon niet meer weet haha!

ik heb voor 30 euro eentje van philips met zo’n ijsding gekocht. ik had deze gekozen omdat dit de goedkoopste was die de mediamarkt had. hij bevalt me prima, maar ik heb geen ervaring met andere epilators

ik heb een braun silk-epil die groene, werkt gewoon goed :wink:

De beste epilatoren zijn meestal van Braun. Heb onlangs Silk Epil 7-7281 D gekocht. Het werkt op zich wel goed, ik kan er niet echt een oordeel over geven aangezien bij mij de haartjes heel snel terug groeien en ik niet weet of het apart daadwerkelijk goed is.

bij mij geldt ook zeker niet dat je benen 4 weken glad blijven. misschien gebeurt dit als je een tijdje epileert dat ze gewoon niet meer terug komen ofzo

bij mij doet epileren echt pijn,
ik kan gewoon echt een klein stukje doen
met tranen in me ogen.
maar het is wel veel fijner maar ik doe het dus bijna nooit,
en scheren komt het heel snel terug :frowning_face:

Hoelang epilleer je dan? het is heel normaal dat het eerste 5-6 keren veel pijn doet.Gewoon volhouden meid :slightly_smiling_face:

BrAun! end an die roze met dat lichtje (geen idee hoe die heet) die is echt fijn

ik heb eentje van philips
prima ding, doet gewoon wat die moet doen, breken de haartjes niet van af, maar soms heeft die wel moeite met een paar haartjes

mijn van philips breekt de haartjes niet af