Beste Epilady?!

Heeeelleeuuuww :jezus:
ik heb al gezocht of er een ander topic was die mijn vraag beantwoorde, maar ik kon niks vinden!
dus ik stel hem maar even hier:
Wat is nou echt de beste epilady? of welke gebruiken jullie, en is die fijn?
graag alle voordelen en nadelen want ze zijn natuurlijk best wel duur en ik wil niet opgescheept zitten met zo’n rotding :cold_sweat:

alvast bedankt!
xxxxxx

upje voor jouw!
En kunnen de prijzen erook op gezet worden ? (A).

ik heb de silk epil van phillips. zelf gebruik ik hem niet meer eigenlijk. ik vond het vrij pijnlijk maar dat is met alle epiladys geloof ik. hij verwijdert wel goed je haartjes. vriendin van me heeft hem ook maar dan de versie met zo’n ijsstukje aan om te verdoven, maar volgens haar helpt het helemaal niet.

okee thanx! : D

nog meer mensen?

Die silk epil van philips met opzetbaar ijsstuk is 119.00 ¤
beeetje aan de dure kant…
maar heeft wel veel voordelen…

Braun silk-epil xpressive 7280
die heb ik ook
SUPER!!!
deze is de 2008 model
er is een nieuwe de 2009 en die kan onder de douch gebruikt worden
ze kosten ongeveer rond de 110 en de 140 euro…

http://i42.tinypic.com/e7azxx.jpg

oeh roze 8D
thaaanx! : D

upje!

upje voor jou. ben hier ook wel benieuwd naar

ik heb een epilady van de Blokker van 3 euro (ja I know, er viel al niet veel te verwachten maar ik dacht; ach… 3 euro… wat heb ik te verliezen) maar die werkt dus ontzettend slecht. en het doet helse pijn! veeeeeel meer dan waxen. en met andere epilady’s kan ik het niet vergelijken.

upje voor jou! ben ook heel benieuwd :slightly_smiling_face:
ik vind ze wel verschrikkelijk duur hoor!

ik heb ook z’n één van de blokker wou het even proberen om te kijken of het wat is dan hoef je niet meteen z’n duur apparaat te kopen maar die vind ik juist helemaal niet pijn doen :open_mouth: dus dan zal z’n “echte” wel helemaal geen pijn doen :open_mouth: dus zeker de moeite waard :grinning: :grinning:

oh echt? vaaaag… bij mij worden ook niet alle haartjes er met wortel en al eruit getrokken, en hij neemt ook niet alle haartjes mee, doet ie dat bij jou wel?

upje voor jou, ben ook wel benieuwd! :slightly_smiling_face:

ja hij doet het best wel goed zelf!!! heb hem 2 weken geleden gekocht… (of nog een week langer) en ze zijn nog steeds super glad :open_mouth: vind hem echt heel goed :blush:

okeee dan, drie keer hoera voor de epilady van de blokker, ik ga 'm ook halen dan ! voor drie euro kan je daar toch niet over sukkelen… :wink:

Ik heb er eentje van Philips, ik weet niet of die een aparte naam heeft misschien is het dezelfde als hier al eerder is genoemd. Maar ik vindt het ding fijn werken. Jaa het is niet plezierig nee maar dat is bij alle epilady’s de eerste keer is het ergste maar daarna valt het reuze mee. Je moet ervoor zorgen dat je je huid strak trekt. Bij mij blijven de haartjes best goed weg. En ik krijg nooit van die dikke donkere haartjes terug. Altijd lichte dunne :stuck_out_tongue:. Dan is het ook niet zo erg als er iets terug komt.
Ik heb er wel soms last van dat niet alles weg is maar misschien komt dat gewoon omdat ik het geduld niet heb om het goed te doen.

wooow thanx allemaal!
misschien begin ik ook maar met zo’n blokkerding hahah maar ik dennk dat ik toch overstap naar een iets beteren :DD

Ik wil er ook eentje gaan kopen, maar ik heb geen flauw idee welke! Up dus :slightly_smiling_face: