Beste Budget Mascara!

Haaii people,
Weet iemand waar je de beste budget mascara kan halen? Ik hoef t niet zelf te betalen maar mn ma vind mascara voor 10 euro al duur & mn mascara is echt fcking irri, een en al klonten. Ik heb m al in de koelkast geprobeerd. Werkt niet of andere dingetjes… I hate it… :hammer: Waar haal je de beste budget mascara?

Die van Etos is niet duur en vind ik zelf heel fijn!

Miss sporty is wel een goed merk . Maar echt goede mascara is meestal wel duur dus waarom koop je het niet zelf ?

Ik koop meestal mascara van Essence of Catrice.

Essence of Catrice?

Nouu, Ik ben een beetje blut. Ik heb sinds gister een bijbaantje, bij mn oma… haha omg. Maar wel als ik de tuin doe 10 euro, per half uur! woajaaa! die mascara komt dr oaann!

Nouu, Ik ben een beetje blut. Ik heb sinds gister een bijbaantje, bij mn oma… haha omg. Maar wel als ik de tuin doe 10 euro, per half uur! woajaaa! die mascara komt dr oaann!

ik weet niet of dit nog binnen de budget term valt maar ik vind de Colossal van Maybelline nog steeds de fijnste :slightly_smiling_face:

EDIT: ik zie nu pas dat t onder de tien euro moest zijn, sorry :blush:

Okee bedankt, ikheb geen idee of t budgetterm er boven zitt :stuck_out_tongue: maar jaa alvast bedanktt :hugs:

DANKJEEEE

wachten op een kortingsactie of zo’n dikke roze met paarse (2-in-1 heettie ofzo) van essence proberen, 4.50 geloof ik. ik kreeg trouwens een goeie mascara van rimmel bij me tampons een halfjaar terug