Bestbeauty krultang.

http://www.kijkshop.nl/productafbeeldingen/kijkshop/zoom/KS116591z/bestbeauty-krultang-at2028-(116591).gif

Specificaties

• Diameter tang 16 mm
  • Verchroomde krultang
  • 2 temperatuurstanden
  • Controlelampje en veiligheidsstand
  • Ingebouwde standaard

Dit is 'm… zou die ‘betrouwbaar zijn’ aangezien hij ¤9,99 is.
Iemand ervaring met dit merk?

ik heb wel ervaring met dit merk alleen niet met deze krultang,
ik heb een stijltang van dit merk en ik vind hem echt goed! hij was trouwens ook 10 euro :slightly_smiling_face: verder kan ik je niet zo veel vertellen erover

wel voor 5 eurii uit de korting , hij werkt heJahoor hij werkt primaa ik heb het al in jaar in de kast liggen en vorig jaar voor kerst had ik mooiie krullen gekregen ik heb er goeie ervaring mee, je zou het echt kunnen kopen , heb ook de styltang drvan

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=mvrdeluxee link=topic=173276.msg6597888#msg6597888 date=1290807389]
IK heb de krultang ook , hij werkt prima ik had een hele mooie krullen voor kerst vorig jaar gekregen , ik heb er goeie ervaring mee + met de styltang het is prima het werkt voormij beter je zouhet best kunnen nemen
ps. bovenste is een beetje raar geworden:S

IK heb daar een stijltang van :grinning:

Heb hem al keilang en gebruik hem dagelijks.

Is verchroomd beter dan keramisch dan?

Nu baal ik want ik wou een zo dun mogelijke krultang en ik krijg volgens mij een 19 mm krultang voor sinterklaas. :stuck_out_tongue: Naja die 3 mm maakt nou ook weer niet zoveel uit. :3

Geen ervaring met dit merk dus zie het maar als een upje.

Nog nooit van gehoord…
Nuja, voor de prijs moet je het niet laten! (:

volgensmij heb ik die ooit gehad… alleen de krul bleef er niet heel lang in zitten dacht ik.

Ik had het dit jaar weer bij het kerstdiner , gek bij mij bleef het de volgende dag nog steeds tip top…