Bestanden zijn shortcuts geworden

Hee!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem. Elke keer als ik de usb van mijn camera in mijn computer stop krijg ik dus een map : verwisselbare schijf (J:). Maar als ik die open krijg ik opeens allemaal snelkoppelingen. Al mijn mappen zijn snelkoppelingen geworden en ik kan ze ook niet openen. Als ik er dubbel op klik krijg ik helemaal niets, ook geen foutmelding.
Ik heb al op Google gezocht naar een oplossing, maar het komt niet overeen met mijn probleem, want de meesten krijgen wel gewoon foutmeldingen te zien.

Alvast bedankt ! x

UP…
(ik heb mijn camera nú nodig en zit met een big problem haha)

omhoooooooooooooooooogggg

Geen idee sorry, maar upje voor jou

Thanks!

UP

Al dat uppen is echt onnodig.

Ik wil zeg maar gewoon een antwoord van iemand :p.

Uppen om 13:19 en nog eens om 13:19 is alles behalve nodig. Dat jij ongeduldig bent is niet ons probleem.

Anyway, snelkoppelingen ontstaan vaak door knippen en plakken. Ik weet niet wat je hebt gedaan met je camera, maar misschien heb je iets verkeerds gedaan.
Het kan ook komen door een virus, dus zet je scanner even aan (houd je camera dan wel aangesloten tijdens het scannen)

Al gescand vind geen bedreigingen. & ik heb op niks gedrukt , ik heb het gewoon zoals altijd gedaan. Niks met knippen en plakken dus.

Heb je de scan gedaan met MBAM?

Ehm volgens mij staat het bij mij ook altijd in een snelkoppeling. Heb je ze allemal geprobeerd (of er iets in staat)? Bij mij staat het namelijk altijd in de laatste.

Nee met AVG ik heb geen MBAM ?

Ik heb op alles gedrukt maar niks opent, of er staat:

• Bezig met zoeken naar … Klik op bladeren als u het bestand handmatig wilt zoeken. (dan zie je zo’n zaklantaarn ofzo rondjes draaien, maar na een tijdje zegtie: )
  • Het item waarnaar deze snelkoppeling verwijst, is gewijzigd of verplaatst, waardoor deze snelkoppeling niet goed meer werkt. Wilt u deze snelkoppeling verwijderen?

Misschien helpt dit: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?p=722974

Nee, ik heb niks gekopieerd? En er staat ook niks in mn prullenbak.

Dit? http://www.helpmij.nl/for…-snelkoppelingen-geworden

Dat had ik al geprobeerd haha :wink: Alleen zeg maar als ik windowstoets r doe enzo en zoek naar mijn bestanden vind ie niks.