bestaat er een modellenbureau voor aziaten onder de 1.60??

heeey lieve mensen had een vraagje.

bestaat er een modellenbureau voor aziaten onder 1.60.
volgens mij zijn der best veel meiden en mannen die aziatisch zijn of een andere cultuur die onder de 1.60 zijn.
en waarom moet je altijd 1.72 zijn dat is echt lang. terwijl ook zat kleine mensen op de wereld zijn. toch??

heeft iemand een idee??

Je moet niet 172 zijn maar 174 a 175… Maar in iedergeval ik denk niet dat dat hier in nederland zit.

Je hebt er toch ook wel waar je niet persee zo groot hoeft te zijn ?
Ik vind het wel een domme regel trouwens want wat heeft lengte er nu mee te maken XD

Als je lang bent staan dingen je sneller mooi, vind ik.

Het kan dat ze bestaan, maar ik heb in ieder geval geen flauw idee.
Succes met je zoektocht!

Een lengte eis lijkt mij vrijduidelijk… Anders moeten ze zo veel verschillende maten kleding kopen. Dat werkt gewoon niet. Misschien dat als je het graag zou willen zou je denk ik beter kunnen kijken naar een castingbureau. Zo ie zo een vriendinnetje van mij is 158 en zij past geen een broek normaal omdat elke broek ingekort moet worden. Lijkt me nog al onhandig dat dat bij elke shoot enzo moet gebeuren.

Waarom staat dit bij Liefde & Boys? En dit kan ook best in het modellentopic. :slightly_smiling_face:

up! dit wil ik ook wel weten ja :slightly_smiling_face:

jaa :stuck_out_tongue_winking_eye: ik ben ook 16 en rond de 1.53

Je hebt bij sommige modellenbureau’s ook een afdeling speciale modellen. misschien kan je je daarvoor opgeven

Waarom staat dit trouwens bij liefde&boys?

je hebt dat geloof ik wel zoiets! ben zelf ook maar 1.66 of 1.67 ofzo :slightly_smiling_face:

Als dat zo is doe ik een poging mij aan te melden :’)
Hoewel ik geen Aziaat ben, MAAR GOED

onder de 1.60?!
accepteer gewoon dat modellen lang zijn. net als dat artsen slim zijn.
genen zijn een bitch, leef ermee

Er zijn wel modellenbureau’s die kleine mensen aan nemen, maar nog onder de 1.60 weet ik ook niet…

ik denk niet dat ze daar speciaal een modellenbureau voor maken

Dit ongeveer.

Meid, ik ben 1.78, net alsof dat een pretje is. Maar het is een kwestie van accepteren. Ik droeg nooit hakken omdat ik mezelf te lang voelde. Nu draag ik hakken van 8 cm. Zonder hakken voel ik mezelf zelfs klein :’), klinkt raar maar is wel zo… Alles went. En btw, zie het maar zo, er zijn nog altijd kleinere mensen!

1.80 zijn is ook niet geweldig hoor

(bijna) alles bestaat :wink:

Dat sluit toch niet aan op de vraag van de TS? Die zit zo te horen niet over het algemeen in over haar lengte, maar vraagt zich gewoon af of er een modellencarrière met zo’n lengte mogelijk is.

misschien kan je wel zo een beauty model worden? voor alleen je gezicht ofzo…
want qua lengte gaat het niet werken denk ik !
Je bent namelijk niet nét een paar centimeters te klein, maar wel heel wat… en ik denk dat je maten met jouw lengte ook echt anders zijn dan die van de meeste modellen.