Best vriendin heeft..

Mijn beste vriendin heeft met de jonge waar ik op ben!Of ik dit met geloven? Ze zei zelfs nee ik ben niet op hem,en toen heeft ze hem stiekem via de sms gevraagd. Maar hij zei dat hij op mij was tegen haar. Wat moet ik doen? Ik wil hen alle twee niet kwijt.

P.s Misschien denken jullie dat ik jaloers ben ofso? Neeh

Ja ik ken het, niet leuk maar doe je vrij weinig aan. Achteraf kwam ik erachter dat ik ook totaal niet bij die jongen zou passen dus maakte het weinig uit. Er zijn genoeg andere jongens. Maar ik vind niet dat een vriendin dit hoort te flikken, dus van haar is het wel erg lullig.

Het lijkt me duidelijk dat ze jouw beste vriendin niet echt is…

dumpen die vriendin.

Wat een klote vriendin

/

ik zou met ze allebei niks meer te maken willen hebben, maar goed…

heb ook een soort probleem als jou, mijn vriendin en ik vonden dezelfde jongen leuk…
alleen hij zegt ook tegen mij dat hij me leuk vind, omdat hij t van mij weet. maar hij weet niet dat mijn vriendin hem ook leuk vind… weet niet wat hij dan van me vindt.
het is wel echt genaaid dat je vriendin hem stiekem via de sms heeft gevraagd! <_<
dan noem ik dat niet echt een echte vriendin…

je weet niet zeker of ze hebben? vraag het hem zou ik zeggen, en inderdaad geen goeie vriendin of het nou waar is of niet

Dump haar.

jaloezie maakt hoop kapot
ga er voor wie niet waagt wie niet wint ga er gewoon voor

Waarom moet je ze allebei laten vallen :confused: ?
hij vind jou toch leuk?.. :confused:

Inderdaad, dit dus. En hij heeft gezegd dat hij jou leuker vind, dus waarom zou je hem laten vallen? Je vriendin, is geen goede vriendin voor je als ze je zoiets flikt…