best verdienen als vakkenvuller..?

de titel zegt het ik il graag vakken vullen maar wilde even weten hoveel jullie verdienen ik ben 14 jaar bij c1000

Mag je op je veertiende al vakkenvullen?

bij onze c1000 wel maar niet te veel ure ofso :stuck_out_tongue:

ben 15 en werk bij de AH.
maar de ah verdient sowieso niet zoveel maar bij ons in het stadje/dorp heb je alleen nog een em-te en daar wil ik niet werken dus had weinig keuss.
maar even back to the point. ik verdien iets van 2.94

ja ik ben ook 14 wil ook wel weten hoeveel dat verdient
als dat bij ons kan op die leeftijd vakkenvullen want hebg geen flauw iedee (a)
dus upje

ik heb het net gevraagt aan ene vriendin die is 14 en werkt ook bij c1000 zij verdiend 4 euro per uur das best vele vind ik op je 14e XD

16 jaar; 3.38
bij de c1000

@ uberhipx
4 euro per uur lijkt me niet bepaald logisch. ik ben 15, en verdien 2.93 per uur!
duss… dat van USHERisHot lijkt me logischer :]

bij de AH: 3,38
ook 16 jaar

Je mag eigenlijk pas vakkenvullen op je 16de. Meestal verdien je het minimum of net iets meer.

Toen ik 15 was: 2.90 euro ofzo
en nu 3.30 netto.

Vakkenvullen mag je officieel doen op je 15de, maar ze nemen ook veel 14-jarige aan, zodat ze minder hoeven te betalen. x)

op zich verdien je best veel als vakkenvuller, je krijgt vaak meer als het minimumloon. En het ligt er aan waar, maar bij de makro krijg je na 18.00uur 150% uitbetaald.

Weet iemand wat een 19 ( bijna 20) jarige verdiend?

Ik verdien 4,65 bruto (incl vakantiegeld) bij de AH als cassière (16 jaar), maar daar heb je nix aan. =P

Ik denk trouewns dat ik ook echt vakken moet gaan vullen, mijn rekenen is heel slecht. Dus kassa werk is dan niet mogelijk of wel? =(

Ik ben 14 en ben pas aangenomen bij de AH als vakkenvuller, en ga 13 juli beginnen >.<
ik verdien ongeveer 4 euro per uur.
Maar ik ga het alleen als vakantiebaantje doen want ik heb er eigenlijk geen zin meer in.
‘tis dat ik geld nodig heb :’)

Ik verdiende 4,80 per uur, ik ben 17 en werkte er zo’n 2 jaar. Dat telt ook mee.

4 euro kan never ever nooit
Bij ons bij de c1000 14 jaar = 2,50

Foutje