Best Kept Secret festival, een nieuw festival dat dit jaar plaats zal vinden op het event terrein van de Beekse Bergen, wellicht onder enkele van jullie wel bekend als Safari park Beekse Bergen of Speelland Beekse bergen, gelegen in Hilvarenbeek en op 20 minuutjes afstand van Tilburg.
Best Kept Secret Festival is een nieuw festival in Nederland georganiseerd door boekingsbureau Friendly Fire, en zal van 21 t/m 23 juni as. plaats vinden. Er zijn 3 podia verspreidt over het event terrein van de Beekse Bergen. Beekse Bergen heeft zelf al een bungalowpark maar ook is er tijdens het festival de mogelijkheid om gebruik te maken van een camping. Voor slechts €19,- pp. kan je hier gedurende het hele festival je tentje opzetten.
Wil jij ook graag bij dit GROOTSE festival aanwezig zijn? De kaartverkoop start op 14 januari om 10 uur ‘s ochtends hier en een weekendticket, zonder camping, zal €99,- gaan kosten. Geen zin in 3 dagen feesten, ook losse dagtickets zullen deze maandag in de verkoop gaan en de prijzen voor dagkaarten liggen tussen de €49,- en €59,-
Alle bovenstaande prijzen zijn exclusief €3,50 servicekosten
Dit festival is in mijn agenda al met dikke letters en driedubbel gemarkeerd genoteerd, kan ik jou in het weekend van 21 t/m 23 juni in de Beekse Bergen tegen komen?!
Meer persoonlijke informatie en inbreng hierover vind je op mijn blog
http://maartjesmusic.wordpress.com/2013/01/07/best-kept-secret-festival/
Ik ben dit topic gestart om de bekendheid van dit festival (overigens doe ik mezelf hier niets ten goede aan) te verspreiden, om eventuele ‘rumours’ hierover met jullie te bespreken en wie weet zijn er meiden onder jullie die ook al van dit festival gehoord hadden, of bijdeze, en die ook van plan zijn om hier heen te gaan! Ik ben benieuwd!
[b]Bevestigde artiesten( met nog 15+ artiesten die nog bevestigd moeten worden):
Zie ook de spotify playlist om vast in de sfeer te komen
Tijdschema’s zijn overigens nog niet bekend gemaakt.
Vrijdag 21 Juni;
- Arctic Monkeys
- Splashh
- Swim Deep
- The Maccabees
- Wave Machines
- Macklemore & Ryan Lewis
- Ofei
- Tyler, The Creator
- Black Dice
- Bloc Party
- Danny Brown