Best Kept Secret Festival

Best Kept Secret festival, een nieuw festival dat dit jaar plaats zal vinden op het event terrein van de Beekse Bergen, wellicht onder enkele van jullie wel bekend als Safari park Beekse Bergen of Speelland Beekse bergen, gelegen in Hilvarenbeek en op 20 minuutjes afstand van Tilburg.
Best Kept Secret Festival is een nieuw festival in Nederland georganiseerd door boekingsbureau Friendly Fire, en zal van 21 t/m 23 juni as. plaats vinden. Er zijn 3 podia verspreidt over het event terrein van de Beekse Bergen. Beekse Bergen heeft zelf al een bungalowpark maar ook is er tijdens het festival de mogelijkheid om gebruik te maken van een camping. Voor slechts €19,- pp. kan je hier gedurende het hele festival je tentje opzetten.
Wil jij ook graag bij dit GROOTSE festival aanwezig zijn? De kaartverkoop start op 14 januari om 10 uur ‘s ochtends hier en een weekendticket, zonder camping, zal €99,- gaan kosten. Geen zin in 3 dagen feesten, ook losse dagtickets zullen deze maandag in de verkoop gaan en de prijzen voor dagkaarten liggen tussen de €49,- en €59,-
Alle bovenstaande prijzen zijn exclusief €3,50 servicekosten
Dit festival is in mijn agenda al met dikke letters en driedubbel gemarkeerd genoteerd, kan ik jou in het weekend van 21 t/m 23 juni in de Beekse Bergen tegen komen?!

Meer persoonlijke informatie en inbreng hierover vind je op mijn blog
http://maartjesmusic.wordpress.com/2013/01/07/best-kept-secret-festival/

Ik ben dit topic gestart om de bekendheid van dit festival (overigens doe ik mezelf hier niets ten goede aan) te verspreiden, om eventuele ‘rumours’ hierover met jullie te bespreken en wie weet zijn er meiden onder jullie die ook al van dit festival gehoord hadden, of bijdeze, en die ook van plan zijn om hier heen te gaan! Ik ben benieuwd! :slightly_smiling_face:

[b]Bevestigde artiesten( met nog 15+ artiesten die nog bevestigd moeten worden):
Zie ook de spotify playlist om vast in de sfeer te komen

Tijdschema’s zijn overigens nog niet bekend gemaakt.

Vrijdag 21 Juni;

• Arctic Monkeys
  • Splashh
  • Swim Deep
  • The Maccabees
  • Wave Machines
  • Macklemore & Ryan Lewis
  • Ofei
  • Tyler, The Creator
  • Black Dice
  • Bloc Party
  • Danny Brown
  • Fuck Buttons

Zaterdag 22 Juni;

• Alt-J
  • Balthazar
  • Efterklang
  • French Films
  • Swans
  • Thomas Azer
  • Agnes Obel
  • Indians
  • Mozes and the Firstborn
  • The History Of Apple Pie
  • Two Door Cinema Club
  • IceAge
  • King Krule
  • Savages

Zondag 23 Juni;

• Belle & Sebastian
  • Cashmere Cat
  • Modest Mouse
  • No Age
  • Portishead
  • Sigur Rós
  • Skaters
  • Temples
  • Mikhael Paskalev
  • Everything Everything
  • Local Natives
  • Suuns
  • The Black Angels

[/b]

Ik heb er van gehoord!
Lijkt me wel een leuk festival = )

http://www.shownieuws.tv/showflits/arctic-monkeys-op-best-kept-secret/

leuk!!! ja lijkt me ook een leuk festival, voornamelijk omdat het zich 100% focust op de muziek. Andere festivals betrekken er theater, dans etc. bij. Natuurlijk, dat is ook leuk en belangrijk dat daar aandacht aan besteed wordt en dat iedereen zo zijn ding heeft op een festival, maar het lijkt een soort van hype te zijn de laatste jaren om dit te doen en daar geld in te steken, soms lijdt de muziek daaronder dus daarom ben ik zo benieuwd naar dit festival! Ik ga er iniedergeval zeker heen, jij ook?

Dat is waar ja! Ik kom naar een festival voor muziek, en niets anders eigenlijk.
Ik denk alleen niet dat ik ga, de namen die nu bekend zijn spreken mij niet echt aan. Ik ben echt fan van de grote namen, dus als ik geld heb ga ik liever naar pinkpop met oa the script en green day = )

Als de namen je niet aanspreken moet je er nog eens over nadenken inderdaad, wel zeg ik er even bij dat er nu pas 7 namen bekend zijn en er nog meer dan 50 namen bekend worden gemaakt, dus wie weet…! maar de keuze is natuurlijk up to you en als jij de line-up van pinkpop leuker vind, dan moet je dat zeker doen :slightly_smiling_face:

De voorverkoop start aankomende maandag, om 10;00 voor €99,- ben je alle drie de dagen bij!

Ik vind de line up tot nu toe wel gaaf, en het is redelijk in de buurt, dus dat ga ik maar eens in de gaten houden (:

Top, ik zou zeggen doen! Ze hebben ook gemeld snel nieuwe namen bekend te maken dus ik ben best wel benieuwd, maar tickets kopen doe ik sowieso want voor 99 euro en een paar namen die ik absoluut graag wil zien, en dat in de achtertuin… dat kan ik toch niet laten! In dit topic zal ik ook wel meteen iets laten weten als er nieuwe namen of ander nieuws bekend gemaakt wordt :wink:

Sigur Rós heb ik in september in Berlijn gezien, dat was magisch, zó mooi. en die taal, zoveel mensen, dat podium… damn.

Ik denk dat ik 1 dagje pinkpop doe voor The Killers (zijn zo goed als zeker) en dan dit het hele weekend. Scheelt heel veel geld, en de line-up zal net zo tof zijn.

Ja pinkpop is het weekend ervoor dus dat kan je goed combineren! Ik heb The Killers afgelopen jaar als afsluitact op Sziget gezien en dat was inderdaad magisch mooi… ik ben grotere fan van andere bands, maar prachtig was het echt zeker, dus als die naar Pinkpop komen (en wie weet dan ook wel naar best kept secret festival :wink: ) zou ik daar ook zeker heen gaan! En inderdaad, voor de duizendste maal, 99 euro voor een 3daags festival vind ik zeeeer goedkoop, vooral als je kijkt naar een aantal namen die nu al bekend zijn, en in de veronderstelling dat er nog wel een paar grote namen extra zullen volgen! Ik ben benieuwd. Leuk dat je ook gaat iniedergeval!!! :slightly_smiling_face:

JAAAAAAAAAAAAAAAA ARCTIC MONKEYS! Ik heb alles al gepland dus ik ga sowieso!

Ik vind trouwens het hele concept geweldig. In een safaripark, focust alleen maar op (nieuwe) muziek en houdt de afwisseling in bands groot. Dus van grotere bands naar kleine, onbekende acts, waar ik ontzettend van houd omdat ik het leuk vind om nieuwe bandjes te ontdekken. En mijn alltime favorite band Arctic Monkeys speelt er, dus ik heb meteen van alles te regelen om maandag aanstaande zeker te zijn van een ticket! En het organische eten natuurlijk.

Super!!! Wel wil ik er even bij zeggen dat het natuurlijk niet echt in het safari park is, beekse bergen heeft een safari park en een speelland, het is bij het ‘speel land’ terrein! maar dat leek me logisch, tussen de leeuwen en olifanten wordt het een beetje lastig :wink: Ik koop maandag ook meteen mijn tickets want ben bang dat de verkoop nog wel eens snel zou kunnen gaan!!
Tof dat je ook gaat!

Haha zo bedoelde ik het natuurlijk ook niet, snap ook wel dat we niet tussen de loslopende dieren gaan! Maar de omgeving is wel mooi :slightly_smiling_face:
En ik maak me eigenlijk niet heel veel zorgen om de verkoop. Er zijn nog 50 acts onbekend dus ik denk dat alleen de diehard Arctic Monkeys fans en de mensen die in de buurt wonen gelijk een ticket kopen. Heb wel gehoord dat er maar 10.000(!!!) beschikbaar zijn!

Een jongen die ik ken is trouwens zo geniaal om dit te ontdekken, zo weten we ongeveer wat we een beetje kunnen verwachten van de line-up:

mmm denk dat ook wel heel wat Alt-J en Sigur rós fans zich gaan melden! op de facebookpagina hebben binnen 3 dagen al 770 mensen aangegeven dat ze ‘aanwezig zijn’ en binnen 3 dagen zitten ze ook al tegen de 3000 ‘likes’ aan… ik ben benieuwd :slightly_smiling_face:
En handig, die tips met artiesten die we kunnen verwachten, zitten er een hoop tussen die inderdaad een goede kans maken, mis alleen ook de wat kleinere artiesten! Maar daar kan jij niks aan doen natuurlijk, iniedergeval al hartstikke bedankt voor de link!!
Het aantal tickets dat vrijkomt weet ik niet, had ik wel ergens gelezen maar weet zo niet meer waar en ik moet NU naar school, dus zoek ik later nog wel op! Leuk dat je ook zo enthousiast bent!

Ik wil ontzettend graag heen. Helaas heeft de vriendin waarmee ik zou gaan afgezegd. :frowning_face:

Helaas… maar nog geruim een half jaar om nieuw gezelschap te vinden!
Hoop voor je dat het lukt, succes ermee :wink: En wie weet, tot dan!!

mocht je overigens benieuwd zijn naar de ‘iets minder grote namen’ hier legt Festival regisseur Roel Coppen uit waarom hij juist deze ‘kleinere’ namen geboekt heeft!

French Films bevestigd, HEEL blij mee!