Best Friends?

Hoi meiden : ) -

okee, ik heb een probleempje, denk ik.
ik heb dus een bf, en ik weet het niet… we hebben heeeeeel vaak ruzie, om hele kleine dingetjes. Vaak erger ik me aan dingen die ze doet, hoe ze praat, loopt, lacht etc. etc. ik snap het echt niet? als we ruzie hebben MOET ik het goedmaken omdat ik haar dan heel erg mis, maar als alles weer goed is, ja, dan ga ik me weer irriteren aan de dingen die ze doet. En dan ga ik haar negeren enzo…
Waarom heb ik dat niet met m’ n andere vriendinnen? Waarom alleen zij?
ik word hier helemaal gek van, en m’ n andere vriendinnen ook.Die merken iets te goed op hoe vaak we ruzie hebben.
Nu hebben we weer ruzie, enja, ik mis haar weerr <_<
ik heb een andere bf gevraagd wat ze ervan vond, ze zei: “Sorry dat ik dit zeg, maar je moeten echt kappen met dit.
Jullie hebben te vaak ruzie, vergeet elkaar gewoon…”
Weet iemand wat ik moet doen?
alvast bedankt!

xxxxx!

-

ben ik niet de enige? ik vind mezelf zoo raar dat ik hiermee toch door blijf gaan…

• niet in dezelfde klas - wel school.
    Maar, we wonen dicht bij elkaar.

-

Ik heb op het moment PRECIES hetzelfde!
Ik ken haar al 8 jaar, en de laatste tijd hebben we steeds meer ruzie om bepaalde dingen. Ik ben altijd diegene die het goed moet maken, terwijl ik er meestal niks aan kon doen. Ik zie haar sinds 4 jaar alleen maar in het weekend omdat ze doordeweeks op een dagverblijf woont. Maar het zit me nu zo hoog dat ik gisteren bijna een punt achter onze vriendschap wilde zetten. Ik trok het niet meer. Maar ik besef dat ik zo aan haar gehecht ben geraakt, dat ik me een leven zonder haar niet voor kan stellen. Dan mis ik haar niet persoonlijk, maar wel alle herinneringen die ik aan haar heb. Alles herinnert me aan haar, en als de vriendschap dan een vervelend einde heeft… tja, dan moet je daar elke keer aan denken als er weer een herinnering voorbij flitst. Dat wil ik niet. Ik probeer het dus maar weer goed te maken en alles te vergeten…

Weetje, misschien liggen jullie elkaar niet meer zo. Je zou wat afstand kunnen nemen. Dan is de vriendschap zo groot dat zij jou ook op den duur gaat missen.
Ik zou er in ieder geval nog geen eind aan breien.

Als ik jou was zou ik wat meer afstand nemen. Waarschijnlijk zijn jullie simpelweg uit elkaar gegroeit. I know, ik geef ook niet de allerbeste adviezen, maar het is beter dan niets toch?

pff, ik heb dit nu ook.
Ik heb heeeel erge ruzie met haar gehad,
en nu heeft ze andere vriendinnen.
& ze wil het niet meer goedmaken.
Die ruzie is er ook gekomen doordat ik me aan haar ergerde,
ze had helemaal niks gedaan.
Ik haat mezelf echt om wat ik gedaan heb,
en ik mis haar.

hihi dat ken ik!
Ik heb een super mega goede vriendin ( oh dat klinkt stom)
en die ken ik al mijn hele leven. Ik zie haar elk weekend en verder niet, want ze woont een eindje weg en ze zit niet bij me op school en ect.
Als ik haar zie, erger ik me ook aan elk klein dingetje.
Ik zat er ook erg mee, er zijn zoveel dingen die ik kan opnoemen die ik niet leuk aan haar vindt, maar als ik wil opnoemen wat ik leuk aan haar vind komen die dingen er ook weer bij. Ik haat hoeveel foundation ze opdoet, maar ik vind het ook grappig dat ze dat kan en durft.
Ik denk dat je beter om de dingen waaraan je je ergert kan lachen dan erom te huilen of te ergeren. Het is rot dat weet ik, als mij iets dwarszit over mijn beste vriendin dan ga ik een halfuur tegen mijn moeder aanklagen en dan is het weer weg. Later lach ik erom dat ik om zulke dingen zo’n probleem maak. Ach wij vrouwen ergeren ons gewoon altijd dood xD

Dit klinkt niet echt als een beste vriendin

Ik heb dit ook.
en je bent dus zeker niet de enige.
Laat het rusten, dat doe ik ook… Ik ben altijd degene die moet bellen, of langskomen.
als ze je nodig hebt, komt ze echt wel naar je toe.
doet ze dat niet, en zegt ze; waarom bel je me niet?
zeg jij gewoon; omdat jij het ook niet doet.
Dan is het geen echte bf.

xoxo.