Hey girls!
Over ongeveer 3 maanden gaat mijn beste vriendin verhuizen naar Amerika. Ik zat na te denken over een cadeautje, maar kom niet echt verder. Heb al even wat zitten te googelen maar nog niet echt iets gevonden. Ik wil haar iets geven in de vorm van een herinnering. Maar weet niet goed wat. Ik heb al een armband gevonden, die in elkaar past. Dus dan staat er bijvoorbeeld best friends forever en dan is de helft voor mij en de andere helft voor haar. Kan dit? Of is dat te kinderachtig ofzo? Ik ben 16, bijna 17.
Andere ideeen zijn meer dan welkom natuurlijk!!
Greats x
Een foto in een lijstje van jullie zodat ze die aan de muur kan hangen?
Verhuist ze tijdelijk of voor altijd?
Voor ongeveer 5 tot 10 jaar. Fotolijstje is idd een beter idee! Dankje voor je reactie
Ik weet niet of jullie veel foto’s samen hebben, maar misschien is het leuk om een foto boekje te kopen en daar foto’s in te plakken en de leuke herinneringen in te schrijven.
Ik zou zelf niet zo gauw zo’n “best friends” tekst doen. Maar misschien is het leuk om 2 dezelfde hangertjes (van iets wat een mooi symbool is voor jullie vriendschap) te doen aan een kettinkje. Dat kun je altijd bij je dragen, en raak je misschien ook wat minder snel op uitgekeken dan een hangertje of iets met “best friends” erop.
Als voorbeeld voor een leuk symbool: Mn zusje heeft met haar beste vriendin een tattoo op hun enkels laten zetten, de ene een maantje en de ander een zonnetje. De ene is namelijk echt een avondmens en de ander juist dan weer een ochtendmens