"best" friends

hey iedereen!

3 jaar geleden leerde ik hannah kennen, we werden beste vriendinnen, en zaten samen op dansen, deden ook aan duo en alles. Maar nu sinds dit jaar, gaat het steeds slechter tussen ons. Maar zij zegt dat ik er niks voor doe, maar ik ben elke keer degene die om de 2 weken vraagt, of ze zin heeft om af te spreken en zij zegt altijd dat ze geen tijd heeft, maar ondertussen spreekt ze wel af met mijn andere beste vriendin, en dan zegt hannah ook nog dat IK haar vriendinnen afpak, terwijl zij met mijn andere beste vriendin om vakantie gaat? ik weet niet wat ik fout doe, ik weet niet waarom ze zo doet, en ze geeft me gewoon het idee dat ik alles fout doe, en niks geef om onze vriendschap. Maar iedereen, ( iedereen ) zegt dat zij niks doet. Maar ik mis haar en onze dingen. Wat moet ik doen?

xxx

Klinkt niet echt als een leuke beste vriendin. Ik zou haar gewoon de waarheid vertellen. En ook al is het misschien hard voor der. Wie weet komt ze dan tot het inzicht waarmee ze bezig is. En zo niet zou ik der laten gaan.