Best friends zijn met een guy?

best friends zijn met een guy…
  • harstikke leuk!! die maken nooit zoveel drama overal omheen
  • complicated
  • aaaaawkwaaardd
  • ze zijn wel okay, alleen soms hebben ze onderwerpen…
  • het heeft zijn positieve en negatieve kanten
  • ik kan alles bij hem kwijt, hij snapt me helemaal en ik kan niet zonder hem

0 stemmers

Best friends zijn met een guy, tja, daar heeft iedereen wel een andere mening over. maar ik ben nu wel benieuwd naar jullie gedachtes en ervaringen
xoxo

Ik snap niet waarom het een probleem zou zijn om een jongen als beste vriend te hebben. Mijn vriend is ook echt mijn beste vriend en kan alles bij hem kwijt. Al zou het tussen ons in de liefde niks worden, dan was hij als nog één van mijn beste vrienden geworden. Overigens ook mijn enigste jongens vriend.

geen probleem
Vroeger ging ik alleen met jongens om, een paar van hun waren ook mijn beste vriend. Totdat één me leuk ging vinden, terwijl ik een andere vriend leuk vond… dan wordt het een probleem.
Maar ik ben nog steeds vrienden van een toendertijd beste vriend, nooit ‘liefdesproblemen’ mee gehad.

oja, ik heb ook een beste vriend nu, ik werd alleen verliefd op hem, en nu hebben we een relatie, maar we zijn nog steeds beste vrienden =)

Maar er is niks abnormaals aan een jongen als beste vriend te hebben. Waarom awkward?

Ik heb ook een jongen als beste vriend en daar heb ik zero gevoelens voor. Het kan toch best? Je valt als meisje zijnde toch niet op álle jongens? :’)

Dit is bij mij net andersom. Hij werd mijn vriend maar is zo ook mijn beste vriend geworden. Ik ga er vanuit dat als het uitgaat, dit zal blijven. En dus ook als het niks zou worden, we toch naar elkaar toe zouden groeien en we beste vrienden zouden zijn.

Mijn beste vriend is toevallig een jongen, en ehm ja, er is niets bijzonders aan lijkt mij? :bored:

Ik ga meerendeels met mannen om, maar altijd loopt het er tot nu toe wel op uit dat de dude waar ik dan mee omga een move maakt… En zelf heb ik zo ook mezelf erop betrapt dat ik een crush kreeg op een goede vriend, waar ik uiteindelijk ook wat mee kreeg.

Maar ik denk dat het gewoon aan de persoon in kwestie ligt, ik weet zeker dat er situaties zijn waar het echt geen enkel probleem is.

oja, ik heb ook een beste vriend nu, ik werd alleen verliefd op hem, en nu hebben we een relatie, maar we zijn nog steeds beste vrienden =)

Maar er is niks abnormaals aan een jongen als beste vriend te hebben. Waarom awkward?

Jup. Ik heb een beste vriend die jongen is… kan echt niet zonder hem! En mijn vriend is inmiddels ook vet goed met hem bevriend geraakt.

Ik heb een beste vriend waar ik alles kwijt kan. Het is eigenlijk net zo leuk als een beste vriendin.

Ik geloof best dat het kan, maar bij mij werkt het nooit. Of hij wordt verliefd of ik of het wordt gewoon awkward.

Ja geen probleem lijkt me!? Ik heb eigenlijk niet echt jongens vrienden maar ik zie niet waarom dat niet zou kunnen

ik heb echt een mega goede aller beste vriend en yup, dat is een jongen haha. Het gaat altijd zo moeiteloos tussen ons. Ohw en een pluspunt: Jongens maken geen drama :bowing_man:

Al hoewel mijn vriend het niet zo leuk vindt dat ik zoveel met m’n beste vriend om ga. Ik ben alleen bang dat ik gevoelens krijg voor m’n beste vriend, maar dat zie ik wel als het zover is :cold_sweat:

Beste vrienden met een jongen zie ik mezelf niet zo snel worden, maar vrienden waarom niet?

Ik denk dat je best goede vrienden kan worden met jongens
Maar ik gok niet dat je echt beste vrienden kunt worden, dit omdat er heel vaak gevoelens bij komen kijken.
Of jij begint hem leuk te vinden, of hij vindt je stiekem erg leuk, en dit kan niet eeuwig zo doorgaan.

Zo heb k nu ook net als een aantal meiden voor me een relatie met mijn voormalige goede vriend.
Niet dat ik nu geen vrienden met hem ben, maar meer het is geen platonische relatie meer

Ik zou zeggen dat tenzij hij homo is of jij lesbisch, jongen en meisje beste vrienden kunnen zijn, wel goede vrienden.
En dat het vaak uitloopt in relaties, ook al geloof je het zelf meestal nog niet

Zou best kunnen.

Jongens worden eerder verliefd op een beste vriendin dan meisjes op hun beste vriend las ik laatst in een onderzoek.

Je bent bang dat je gevoelens voor je beste vriend krijgt? Dan heeft je vriend groot gelijk dat ie het niet leuk vindt, vind je niet? :flushed:

Anyways ik geloof er niet zo in. Meisjes die ik zie met hun mannelijke beste vrienden doen vaak alsnog een beetje flirterig. Ik heb één keer bij een jongen gehad van wow jij bent wel echt een goede vriend maar dat is nu alsnog m’n vriendje geworden haha. Ik zou het in ieder geval niet kunnen. Ik heb genoeg “oppervlakkige” vrienden maar echt beste vrienden? Dat zijn alleen meisjes bij mij.

Ik ga meestal om met jongens, en beste vrienden met ze zijn? Geen probleem.
Ze doen niet anders dan dat ze normaal zouden doen. Dat is iets wat ik erg waardeer.

En juist één beste vriend hebben? Ja, dat moet gewoon kunnen. Het zijn ook maar mensen.

Waarom niet? Mijn vriend heeft ook een beste vriendin. Het zijn dan ook huisgenootjes. Ik geef toe dat ik er eerst meer moeite mee had, maar nu ik haar goed ken, weet ik dat ze echt geen gevoelens voor elkaar hebben, maar wel echt een hele goede vriendschap.