Hey guys,
Na een relatie van anderhalf jaar gehad te hebben, ben ik single ik was niet van plan om verliefd te worden of iemand leuk te vinden. Maar een maand geleden ontmoette ik een geweldige jongen en we raakten aan de praat en we spraken af en alles klikte. We zijn inmiddels beste vrienden geworden in een korte tijd i know haha. Maar in ieder geval ik ben pas 16 en nog erg jong voor een relatie dat is ook een van de vele redenen waarom het uit is met mijn ex.
Ik wou het single leven proeven, ik ging uit en had gezoend met een jongen nou dit is dus echt niks voor mij uitgaan wel maar niet zoenen voor een avond. Maar nu heb ik met die jongen die ik ontmoet heb toch best wel een speciale band en hij maakt me gelukkig. Ik vind hem ontzettend leuk en hij mij ook ik wil alleen geen relatie we zijn meer friends with benefits en dat vind ik gewoon perfect. Hij vond het ook een fijn idee alleen ik klaag heel erg veel en ik denk teveel. Want ik wil geen relatie en hij wel en ik heb er constant over en daardoor ontstaan er vervelende discussies waar we beide niet blij van worden. Hij is toch wel een soort van mijn beste vriend geworden hij is er altijd voor me, alleen mijn ex was ook mijn beste vriend voor we wat kregen maar toen ik het uitmaakte kon hij het niet opbrengen om vrienden te blijven omdat hij nog verliefd was. En ik ben zo bang dat als ik nu al aan een nieuwe relatie begin dat ik het toch uitmaak en dat ik mn huidige beste vriend kwijtraak hij zegt van niet. Hij zei al wordt het niks we blijven goede vrienden. Maar kortom hij wil een relatie en hij kan wachten zegt hij, maar hij gaat niet eeuwig achter me aanlopen. Wat ik volkomen begrijp maar ik wordt ook jaloers gauw ik wil hem voormezelf maar ik snap dat dat niet eerlijk is?
Wat moet ik doen?