Best Friend...

Ehh ik weet niet of dit in dit topic hoort maar gooi het er in

Ik heb dus een probleem ik en me beste vriend zijn al 3/4 jaar beste vrienden maar er zijn 2 problemen we hebben elkaar maar 2x gezien en de rest was skype want hij woont aan de andere kant van nl
En waar het topic over gaat we hebben naja geen ruzie maar naja ik weet niet…

Het begon met een aparte foto van blijkbaar zijn nieuwe bestie die nouja niet erg mooi was waarmee ik de opmerking maakte (wie is dat ding) toen flipt hij hem, na de nodige opmerkingen over mijn ex & dat hij geheimen had doorverteld, zei ik dat hij maar even tot rust moest komen en me later moest appen, doordat we erg weinig spreken omdat onze werelden zo verschillen… Heeft mij me niet geappt en belde ik hem de volgende avond voor uitleg en het enige wat ik hoorde was: wat moet je nou, ik heb vervolgens ons hele gesprek naar hem gestruurd met de nadurk zo kwam het voor mij over wat je allemaal zei, daarna wou hij niet meer praten en zei hij dat we beter geen vrienden meer kunnen zijn… Na 1uur praten liet ik het maar zitten want we kwamen er toch niet uit,

Vandaag appte ik hem gewoon, Heeiii hoe gaat tiee? En hij zei Prima, einde van gesprek

Het is natuurlijk aardig respectloos om te zeggen “wie is dat ding” wie weet was het zijn zus? Of misschien is het wel iemand waar hij veel om geeft?

Misschien moet je hem even de rust geven?

Ik heb een week gewacht eigenlijk om hem weer te appen, en nouja hij heeft deze zelfde opmerking bij mij ook een aantal keer gemaakt, ik wil de foto er wel bij sturen…

Nee ik hoef geen foto :stuck_out_tongue:. Maar misschien was juist de beste keuze om volwassen te blijven ookal heeft hij het bij jou wel gedaan.
Ik zou misschien nog 1x contact proberen te zoeken en als hij het echt niet wilt… dan kun je hem ook geen vriendschap opdringen… Misschien dat hij na 1 maand weer contact met je zoekt o.i.d.