''Bespringen'' van je lover

ja

hahahahahahaha

en het is ook weer zo raar als je van te voren zo roept: Schat ik ga je bespringen!!!

hahaha, ik denk dat iedereen dan heel verbaasd kijkt XD

Dit deed ik een keer maar we vielen beide bijna om. Ik ben veel te zwaar x’’’’’’’’]

Aaw! haha~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/s]

Haha, ik durf bijna niet te zeggen dat hij breed is, 1.89 meter en wekelijks fitnest *kuch kuch*

Ik heb 'm nog nooit zo besprongen, maar hij heeft me weleens zo opgetild.
Ach, misschien als ik 'm een tijdje niet heb gezien ofzo haha.

heb het ooit geprobeerd, nou ja. Hij probeerde me op te tillen.
En m’n rokje schoof omhoog…Ook kon hij me niet lang dragen, haha. Fail.
Ik denk dat als je vriendje best sterk is en wat groter dan jou èn je een broek draagt , dat je gewoon je benen om z’n middel moet haken.

haha lijkt me ook echt ge-wel-dig om te doen xD

zelf geen ervaringen. :stuck_out_tongue:

Ik zie het altijd zo gebeuren, en ja, inderdaad, dan klettert hij keihard achterover.

haha ik kan dat wel bij mn vriend!
maar hij is heel sterk x]
dus hij houdt me wel een tijdje haha
ook is het lengteverschil tussen ons niet heeeel groot dus zo hoog kom ik ook wel

ik heb zegmaar gehad dat we aan t zoenen waren en dat hij me toen optilde, dus niet met een aanloop ofzo hahah
maar hij hield me idd echt wel een tijd vast hoor… zeker meer dan 5 min
hij is ook wel sterk … :stuck_out_tongue: en lengte verschil is ongv 15 cm
hij houdt je dan vast aan je kont en jij gwn je armen om zn nek en je benen geklemd haha doe geen rokje aan!! :stuck_out_tongue:

Die boys van jullie massaal scared. Denken dat we een of ander complot bedacht hebben (:

Ik ga eerst maar even een bf zoeken, ik zal 'm direct bespringen en jullie inlichten over het resultaat! ;p

Nooit geprobeerd. Mijn vriend houdt me toch niet. Hij is niet zo sterk. ;x
Hij kan me amper optillen.

Oeh zo hang ik ook wel eens vaker haha, alleen iets lager.
En glij niet weg ligt er net aan hoe mijn vriend me dan vast heeft.

Als je benen boven zijn heup komen blijf je wel zitten hoor omdat het een soort drempel is waar je houvast hebt. klinkt raar maar tis echt zo!

Geniaal xD

Zo hoog lukt me inderdaad niet, haha! wel een beetje benen in de lucht als we elkaar lang niet gezien hebben of zo.

Ik heb dat wel eens gedaan haha. Toen hij terugkwam van vakantie en een andere keer kwam ik kei hard aanrennen haha. Soms spring ik gewoon in een keer haha. Maar hij is sterk, dat scheelt :angel:
Is wel leuk om te doen^^

Heb ik een keer geprobeerd en voor ik het wist lagen we beide op de grond haha.

Ja klopt, doe ik ook heel vaak. Gelukkig is hij lang (en sterk) en ik best klein… Maar hij is ook vaak degene die me optilt.

oeh ik ook niet.