hee meiden,
ik heb een besneden vriend, alleen zijn er dingen ofzo die je anders moet doen bij het aftrekken? het is gelijk ook mijn eerste vriend waar ik echt seks enzo mee heb dus veel ervaring met andere mensen heb ik niet. (ik vind besneden overigens wel mooier).
Ik denk dat je hem gewoon moet vragen.
Ja ik zou het ook echt niet weten, en zelf heeft hij wel ervaring natuurlijk
Het kan volgens mij wel maar kost wat meer moeite
haha okee, ik vraag t hem wel …
Hij weet dat zelf denk ik het beste
Je kan hem gewoon aftrekken hoor, maar ik kan me voorstellen dat dit misschien wat moeilijker ‘glijdt’ zonder voorhuid. Misschien is het handig als je dan je hand nat maakt met speeksel of glijmiddel.
Maar inderdaad, vragen is het beste advies! Hij zal het heus wel bij zichzelf gedaan hebben, dus je kunt het het allerbeste van hem zelf leren!
Mijn vriend is ook besneden en JA! Alles kan gewoon. Doordat hij geen voorhuid heeft is alles veel gevoeliger bijvoorbeeld met pijpen of aftrekken.
ik heb zelf ook een besneden vriend gehad en alles kan gewoon hoor
Zoals xoxoSanne ook al zegt is alles veel gevoeliger.
ik heb juist ooit is gelezen dat het juist ongevoeliger wordt, omdat wanneer hij een voorhuid heeft deze ‘‘alle klappen’’ opvangt.
En zonder voorhuid de eikel dit al doet waardoor deze ongevoeliger wordt.
net zoiets als dat schoenen aan doet, je voeten zullen gevoeliger blijven, tot je altijd zonder schoenen gaat lopen dan heb je eeltvorming waardoor je voeten minder gevoelig worden (beetje raar voorbeeld maar het is zo te vergelijken)
Dit dus. Meestal zijn mannen juist ongevoeliger als ze besneden zijn. Is bij mijn vriend denk ik ook zo, maar het is niet dat ik zoveel vergelijkingsmateriaal heb gehad :’)
Ik zou het ook gewoon vragen (heb ik destijds ook gedaan), maar alles gaat idd wat stroever zonder voorhuid. Dus gewoon wat glijmiddel gebruiken. Op siliconen basis is meestal het fijnst, aangezien het waterbasis zo snel opdroogt en dan sticky wordt, wat juist het weer stroever maakt.
Ja, kan wel. Mijn vriend is ook besneden en ik maak gewoon eerst zijn penis nat.