Besluiteloos, slecht in kiezen :$

Hallo allemaal,
Ik heb heel vaak dat ik nooit weet wat ik mpet kiezen.
Besluiteloosheid dus.
Dot keer gaat het over schoenen; ik heb nu de twee aller-aller leukste gevonden, maar kan nogsteeds niet kiezen. Dit zijn ze;
http://m.footlocker.com/i…ARCH:%20KEYWORD%20SEARCH#
http://m.footlocker.com/?..ARCH:%20KEYWORD%20SEARCH#
Dan weet ik nooit welke.
Het is zooo vervelend, ik word er soms echt gek van!
Hebben jullie misschien tips om hiervanaf te komen?
En zeg er aub ook bij welke schoen jij het leukst vind :slightly_smiling_face:
Alvast bedankt xox

Besluiteloosheid hebben heel veel mensen last van. Zet de voor en nadelen op een rijtje en kijk naar wat het beste is voor jou, dat kan misschien helpen.
Ik vind de schoenen trouwens allebei absoluut niet mooi.

Zeker weten de tweede! (die met goud dus)

Oooh ik heb dat ook heel erg in de kleinste dingen vreselijk. Mijn vriend wordt er soms ook helemaal gek van haha.
Vind de schoenen ook niet mooi maar als dan zou ik de 1e kiezen.

De 2e vind ik echt super! :grinning: Maar je moet het zelf weten! desnoods koop je ze alle 2. Of koop 1 paar, krijg je spijt dan breng je ze terug en koop je de ander!

Ga naar de winkel, en pas het eerste paar. Dan ga je naar huis, en kijk dan hoeveel je ze mist.
De volgende dag ga je weer, en pas je het tweede paar. Dan ga je weer naar huis, en kijk je hoeveel je dit paar mist.
Het paar dat je het meeste mist is dan de juiste keuze :grinning:

Ik zeg twee, al zijn ze voor mijzelf niks.

Maarja je kunt beter oefenen met dit soort dingen en bijvoorbeeld opschrijven waarom (na een tijdje kun je het dromen voor andere keuzes). Want wij kunnen eigenlijk niet de keuze voor jou maken.
Heb je kleren die erbij passen? Wanneer ga je het dragen (die 1e worden misschien snel vies). Houd je van de kleuren op de schoen en heb je iets matchends voor bij de schoenen. Welke scheelt in kosten… Enzovoort.

Ik vin dze beide helemaal niets maar als ik moet kiezen de 2de :slightly_smiling_face:

Ik zeg de 2e!

2e !

Ik hou niet zo van Nike Airmax, maar als ik moest kiezen ging ik voor de 2de absoluut !!

Hee, ik leef echt he-le-maal met je mee!
Ik twijfel echt over AL-LES!
Kleren uitkiezen, eten en zelfs welke tree ik op de roltrap moet nemen!!
Dat is toch niet normaal!! :crazy_face:, ik word er echt gek van!
Dit jaar moet ik ook een profielkeuze kiezen en ik ben al 5 maanden aan het … twijfelen, of course… :crazy_face:
I hate it!
wat ik doe als ik moet kiezen.

1. de voordelen en nadelen afwegen
  2. proberen de keuze te ontlopen, dus zorgen dat je hem niet hoeft te maken
  3. (als het kan) een beetje van allebei.

even over je schoenen… echt de 2e!! die eerste vind ik echt niet mooi!
succes met je keuzes maken!

Algemeen “Is dit leuk” topic.