Beschrijving van mezelf in de liefde

Dear life,

Het onderwerp waarover je liever met niemand wilt praten, een gevoel van schaamte en de ongemakkelijkheid die erbij komt kijken. Je weet wat je wilt, maar je wilt het niet. Ik heb ze in alle landen, maten en soorten meegemaakt. Je zou toch moeten weten wat je nu wilt? Maar wat wil ik nou eigenlijk? Ik weet het wel, ik wil gewoon alles. Elke keer iets nieuws geeft mij de spanning. Morgen wil ik Marokkaans de dag erna een Surinamer of een Hollander. Zoveel verschillende lichamen en dan niet omdat je hen zo aantrekkelijk vind. Het gaat meer om de spanning, niet steeds weer hetzelfde. Als je mij zou vragen om de ideale partner te omschrijven, heb ik je dat in 1 minuut verteld. Groene ogen, donkere haren, een licht baardje, gespierd lichaam, 1,85, volle lippen, getinte huidskleur en een zwoele blik in zijn ogen als hij moeite doet om je gedachtes te lezen terwijl je zwijgt te praten. De arrogantie spat ervan af en hij is zo ijdel dat hij te bang is om vies te worden. Ja, op dit soort mannen val ik. Ze zijn lastig om voor jezelf te winnen, meestal lukt het dan ook wel. Dan vraag jij jezelf af wat het probleem is? Het probleem is de ervaringen die je hebt meegemaakt. De exen die je vertellen dat je een hoer, slet en niks waard bent. Of dat je gewoon wegloopt omdat je iets nieuws wilt en dan puur voor de afwisseling. Dit is de omschrijving van dat meisje dat eigenlijk nooit verliefd word, maar wat als hier nou eens verandering in is gekomen? Welke verandering? Duhhhhh ik was verliefd. Hoe ik mijn liefde kan beschrijven gaat heel makkelijk. Ik wil het niet laten zien, maar ik kan niet zonder je. Ik geniet van de aandacht die ik krijg terwijl jij denkt dat ik het me niet eens meer kan herinneren. Mijn gedachtes blijven bij jou, ook al zou ik met de ideale partner het bed in duiken. De gedachtes en het gevoel dat niet weggaat, het is er inmiddels al twee jaar. Ik heb je voor alles uitgescholden in de hoop dat je de strijd in vrede wilt zetten. Het gaat alleen maar slechter mijn trots zet ik niet graag opzij, maar als ik huil meen ik dat oprecht. Ik vecht voor iets waar geen toekomst in zit, dat is duidelijk. Waarvoor vecht ik dan? Ik vecht voor de liefde die ik niet los kan laten, terwijl het voorbij is. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik kan zeggen dat je van mij bent? Beter stop ik, dat kan niet, never nooit! Vergeet het, koppig zijn is de attitude en binden hou ik niet vol. Hoe heeft het dan zo lang kunnen duren? Geen idee, de relatie liep altijd al op een zijden draadje. Een klein stootje en het is voorbij alsof er nooit iets is geweest. De liefde is wat ik graag met je wil delen, ik wil voor altijd bij je zijn en geen ander. Waarom is dit zo moeilijk? En dan maar zeggen dat het aan mij allemaal ligt. Komop wees eens eerlijk… Als jij echt zo graag had gewild was het niet zo gelopen. Wat is nu hopelozer dan een tekst schrijven die niemand zal lezen? Nee, erger kan niet, dit is hopelozer dan ik me kan bedenken, dit zijn de woorden waarover ik niet hoef na te denken. Dit zijn de woorden die ik binnen tien minuten op dit A4tje heb geschreven.
Dit is real, dit is liefde. :couplekiss_man_woman:

Hoe kijken jullie hier tegen aan? Kan jij je vinden in mijn verhaal? Geef me tips, alles is welkom :slightly_smiling_face:

Wat?

Ik weet niet precies wat je bedoeling is, maar ik heb er in ieder geval hard om moeten lachen. Vooral hulde voor ‘Dit is real, dit is liefde.’

Ik snap er echt geen hol van.

Duidelijk dat je “deze woorden” binnen de 10 minuten geschreven had…

uh? Toch niet aan haar schrijfstijl en zinsbouw te zien. Volgens mij is dit gewoon snel neergetypt zonder zelfs na te lezen.

Je was me al kwijt na “Dear life”

Oke, als je het zo bekijkt snap ik wat je bedoelt haha

Dit ja. En zo’n hele lap tekst wat scheef staat. Me ogen begonnen er raar van te doen.

Dit. Ik was het al kwijt na 3 zinnen

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oke en wat is nu precies je punt? Je weet niet wat voor soort jongen je wikt, welke maat? Of wil je tips om iemand te vergeten? Ik heb het wel helemaal gelezen, maar ik snap er nog steeds geen bal van.

Volgens mij wil je dat anderen zichzelf ook beschrijven in de liefde, of niet?

Nu ben ik scheel van je schuine tekst en ik snap er geen hol van.

Ze heeft gewoon haar gevoelens geuit in een soort verhaaltje gedichtje en vraagt of iemand zich daarin herkent. Misschien voor sommige onduidelijk maar dat is denk ik een beetje de bedoeling van de tekst.
Daarnaast heb ik het idee dat het hele verhaaltje wil zeggen dat iemand verschillende one night stands heeft gehad, maar nu echt verliefd is geworden en dat het niks meer is/wordt en ze zich daar kut over voelt?