Bescherming tegen stijltang

Heeeeeeeeeeeejj

Ik ben een meisje van 14 met onhandelbare krullen. Ik wil het graag stijlen , maar ik deed het vroeger ook en mijn haar ging er zo kapot van dat ik 6 cm moest afknippen . Nu is het weer aangegroeid en wil mijn haar niet weer kapot hebben . Waar kan ik zo goed[koop] mogelijk een hele goeie spray of gel halen ?
Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

xoxoxo

Ik haal het meestal bij de Hema, werkt goed en is niet duur.

Ik heb de heat protection spray van taft (heidi’s heat styles), die werkt wel goed vind ik.
De heat protect care & repair mousse van andrélon en de syoss heat protection spray vind ik niet zo’n aanrader.

Ik zou voor een klein flesje biosilk gaan. Ik vind het erg fijn spul, en het kleinste flesje kost niet zoveel. Ook kan je er lang mee doen.
Ook gebruik ik vaak een spray van Schwarzkopf, got2b, guardian angel. Het geeft bescherming tot 220 graden staat erop.
Ik zou voor een van deze producten gaan!

Oh, trouwens die biosilk heb je ook wel eens in van die eurowinkels, dan kost een middelmaat flesje een tientje. Echt een koopje!

Klinkt fijn ! En hoe duur zijn de Schwarzkopf etc ongveer? x

Ik gebruik het serum van de Action altijd :'D

3 days straight van John Frieda, zit ook hittebescherming in voor föhn en stijltang. Je moet wel direct na het douchen op nat haar aanbrengen en direct föhnen en stijlen, dan blijft het langer stijl.

Verder heb ik nog anti friz cream van Schwarzkopf, die roze fles is dat, kost een euro of 7. Biedt ook bescherming tegen de hitte van die apparaten!