Bescherming tegen haar stijlen.

Ik heb vanavond een feest en moet mijn haar stijlen, ik heb pas mijn haar geverfd en door het stijlen van je haar gaat de verf uit. Ik heb alleen geen bescherming voor mijn haar qua producten, is er toevallig een natuurlijke ingredient (die ik wss gewoon thuis heb liggen) die ik kan gebruiken wat mijn haar tegen stijlen beschermd? Of hoef je geen speciale haarproduct te hebben om je haar te beschermen?

door het stijlen van je haar gaat de verf eruit?

^ Dat vertelde mijn kapper, dat als je teveel je haar stijlt de verf er (veel sneller) uit gaat.

maar ik neem niet aan dat je je haar teveel stijlt aangezien je geen beschermingsproducten in huis hebt? ik heb een stuk of 10 producten in huis en ik stijl mijn haar regelmatig. mijn kapster heeft me ooit verteld dat de kleur zich beter hecht aan je haar als je meteen na het verven je haar zou stijlen :wink:

Ik heb geverfd haar en ik stijl mijn haar elke dag, ik moet zeggen, de kleur zit nog prima.

ik verf mn haar ook en ik stijl het 1 a 2 keer per dag en gebruik geen beschermings spray of iets
maar mn haarverf gaat er niet sneller uit

hoe is de conditie van je haar?

^ Oh! Bij mij gaat het er op ten duur wel sneller uit, en ik gebruikte trouwens geen beschermingsmiddelen (nee, ik weet het, niet slim)… Maar dan ligt het dus aan de verf?

verschikkelijk het is super droog en dood met gespleten haarpunten :bored:

^is ook wel te verwachten als je het 2x per dag zonder bescherming stijlt.

Als je een natuurlijk middeltje wil gebruiken is olie het eerste wat in me opkomt x’) maar ik zou toch maar ff een serumpje halen bij de drogist, of die van de action die is lekker goedkoop

Bij mij is het juist dat zonder stijltang mijn haar er niet op achter uit gaat maar wel dat de verf eruit gaat en mijn haar dan verkleurt.