Beschermengelen.

[b]Er zijn wel mensen die het hier over bescherm engelen hebben.
Maar wat is het nou eigenlijk? En hoe kun je ze oproepen?

(als hier al een topic over is; Slotje, maar ik kon het andere topic niet vinden dus dan wil ik wel graag een link daar naar toe(A) )[/b]

Google is je vriendje. Dat kan natuurlijk ook :wink:

Bescherm engeld kan je niet oproepen :stuck_out_tongue:.
Je hebt ze gewoon. Ze redden je als je bijvoorbeeld valt. Niet altijd,want soms ‘verdien je het’. God straft snel XD. als je valt zonder een reden dan word je gered ;p.

Ja ik geloof dat iedereen een beschermengel heeft die er gewoon ‘is’ & je niet zomaar kunt oproepen. Google maar even anders.

ik weet het niet precies maar bij een spiritiueel beurs geval waar ik eens was kon je je beschermengel laten tekenen xd.

Dat vind ik gemeen. Net alsof een moordenaar harder valt als ik. Vallen is gewoon pech. (of sulligheid.):stuck_out_tongue:

Up.

Mja, ik geloof wel dat iedereen een beschermengel heeft, sommige zelfs meerderen. Volgens iemand die ik ken, kan je ze altijd om hulp vragen :'D Maar ik zal wel ff het preciese en alles aan diegene vragen ^^ Vind het zelf namelijk ook wel interessant.
Okee. Nu wou ik iets zeggen maar ben het weer kwijt, haha. Ik kom er niet meer op xD
Ik weet het weer.
GOOGLE.

Ik heb hier nog één of ander gidsje en daarin staat dat je ze wel degelijk kunt oproepen. Het gidsje heet: ‘De Positieve kracht van Magie en Rituelen’ door Nicole Sommesous. Dit is wat het verteld:

Voor u begint steekt u wierookstokjes aan. (Ja duh)
En daarna een heel verhaal tot welke beschermengel je kunt bidden, bijvoorbeeld:
Om niet meer verlegen te zijn, bid tot Sint Barlaam, en als je wilt trouwen bid je tot Sint Estelle. :crazy_face:

Ach ja, het was maar een krijgertje he :see_no_evil:

haha, heb ik veel aan:P

Dat zijn de engelen in het ‘algemeen’ en kan ze dus aanroepen, net als oude goden of godinnen, omdat elke engel/god/godin zijn eigen kracht en eigenschap hebben en je daar het meeste mee kan helpen.

Maar, elk mens schijnt bij zichzelf 1 [of meerdere] beschermengel of gids bij zich te hebben die je voor dingen behoedt of helpt in moeilijke situaties als dat nodig is. [Soort van ‘lot’… Als je valt, is dat misschien niet omdat je beschermengel je niet aardig vindt, maar omdat je er wat van moet leren of omdat, als ze je geholpen hadden, je andere keuzes had gemaakt daarna. Zoiets zeg maar :stuck_out_tongue: Dat is althans mijn idee erachter.]
Wat ik heb begrepen laten gidsen/engelen zich niet zo maar zien, maar op het moment dat jíj het écht nodig hebt, zullen ze zichzelf tonen. Je kan wel proberen te mediteren en je gedachten / energie naar je beschermengel/gids te sturen. Dit schijnt te helpen omdat je er dan meer voor open staat.

Maar goed, daar heb ik zelf geen ervaring mee. :slightly_smiling_face:

Ik heb wel eens, toen ik in het ziekenhuis lag, een meisje gezien, en mijn ouders zeiden dat ik in mezelf was aan het praten (dus met haar)

of ik was gewoon gaar van de medicijnen (’:

googlen. :slightly_smiling_face:

maaar … ik ben vroeger gepest, heb wel iets van 5 keer me’n armen gebroken… en heb nooit terug gepest. & ik heb niks verkeerds gedaan…

Uhh, je moet gewoon uitkijken waar je loopt, breek je niks :slightly_smiling_face:

Sounds like karma.

Ik weet niet, ik geloof er denk ik wel in enzo…
ik heb er verder geen verstand van maar ik ben wel geïnteresseerd:)