beschermengel oproepen

Tuurlijk mag dat, maar het is toch zonde van je energie om te reageren op iets wat je toch nonsens vind ?

Weer dat “laat ze dan”. Nogmaals, ik mag voor mn mening uitkomen. Ik laat ze toch ook gewoon in (voor mij) nonsens geloven. Ik ga ze toch niet in elkaar slaan of zo, dus ik laat ze ook.

‘Oh ik kan elk moment sterven, laat ik maar even wat foto’s maken’

…Jaa…

Ik vind het niet zonde om voor mn mening uit te komen. Ik vind het eerder zonde om het niet te doen, aangezien het een openbaar forum is :slightly_smiling_face:

je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen hoor O.o whatever wat jij wil.

HAHAHAHAHAHA. LOL.

Ik voel me niet aangevallen, dat maak jij ervan. Ik reageer gewoon en verduidelijk m’n mening.

Een forum is er om te discussiëren. Een van de onderwerpen waar mensen al sinds het begin der tijden over discussiëren is of er meer is tussen hemel en aarde.
En omdat de meningen hier zo erg over verschillen maakt dat het juist zo interessant.

ja meningen ja, en DeRozeAnus zegt; ‘‘Dat kan niet, weetje waarom niet, hij bestaat niet.’’

eh dat vind ZIJ, betekent niet dat hij niet bestaat. maar ik moet gaan doeei(K)

Tuurlijk mag je me mening vertellen, ik vind het alleen stom om zoveel energie in iets te stoppen waar je het niet mee eens bent en uiteindelijk toch niks mee berijkt?

*Is het met DeRozeAnus eens*
Ik geloof echt totaal niet in geesten.

Maar ik ben jou niet he?
En ik vind niet dat ik er niks mee bereik.

Nee dat blijkt wel

Ja want een mening is een mening, geen feit. Zonder dat zij ‘ik vind’ er voor heeft gezet weet je al dat het een mening is.

Het gaat over hoe een beschermengel op te roepen, niet om wel of niet je mening te geven als je er niet in gelooft.

Zo wordt er overigens toch ook niet gereageerd op het God-forum? Ik geloof niet in God, en er is daar ook geen bewijs voor. Dan ga ik ook niet roepen dat het onzin is, want dat kan degenen die wel geloven kwetsen, ook al vind ik het zelf wel onzin.

Inderdaad

Mensen kiezen er toch zelf voor om ergens in te geloven?
Ik snap niet dat je je dan gekwetst moet voelen.

Dat was ook een reactie op jou, Justloveme, om die andere (ik ben niet zo goed met namen :stuck_out_tongue:) ook te laten.

Er is een verschil tussen zeggen dat je er niet in gelooft, of te zeggen: ‘Dat is echt onzin!’

Jongens, dit wordt duidelijk weer een nutteloos topic wat heel erg afwijkt van het topic zelf…

Anyway volgens mij is hier het punt dat meningen verschillen alleen komt de ene mening wat feller over dan de ander.

Dus mijn boodschap:
Voor de gene die een iet wat felle mening geven, denk ff er over na hoe je je mening goed genoeg kan over brengen zonder dat het andere kwetst.

Voor de gene die zicht gekwetst of geïrriteerd voelen: Sta er ff bij stil dat meningen verschillen en als iemand niet de mening met je deelt, dat dat neit persoonlijk is, het is maar internet waar vaak dingen verkeerd overkomen, en de grenzen lager liggen…

Nu weer on topic allemaal aub (A)

Je hebt wel gelijk dat zij ook recht heeft op dr eigen mening, maar ik vind het zonde van je energie en behoorlijk doelloos als iemand iets vraagt en er daarna gezegd wordt dat het onzin is.
Ze vraagt toch gewoon wat ?
Dan heb ik zoiets van, reageer dan gewoon niet.