beschermengel oproepen

weet iemand hoe je je beschermengel kan oproepen en of dat gevaarlijk is enzo?

UP!

uh, ik weet het niet.
dus een UPJE.

geen idee

maar als het echt kan … lijkt het me gevaarlijk ( stel dat er zo’n slechte geest afkomt )
( als je er in gelooft natuurlijk , zo’n geesten oproepdinges vind ik maar raar )

UP

hahaha, lijkt me echt lame waarom zou je zoiets doen? en ten 2e met geesten oproepen enzo… meestal krijg je van die rare geestjes die niet goed zijn in je hoofd en die dan bij je rond blijven zweefen waar je niet zo happy van word. dus ja lijkt me gevaarlijk ofzo. maarja dat ik wat ik heb gehoord xD

Dat kan niet, weetje waarom niet, hij bestaat niet.

(oke als je nog in feeen en kabouters gelooft vind ik het niet raar)

Waarom nou weer niet?
Ik geloof niet in feeën en kabouters, wel in geesten.
Lucht is er toch ook, kun je ook niet zien.

@ topicstarter:
doe maar niet, sommige dingen kun je beter laten voor wat ze zijn :wink:

Come on, je moet gewoon voor jezelf zorgen en niet denken dat een beschermengeltje je uit allerlei shit haalt. Het is gewoon een soort placebo, dat mensen denken dat ze veilig zijn ofzo.

Laat die mensen dan denken dat ze veilig zijn…

aah joh, als die mensen er nou blij mee zijn.
Maar de topicstarter moet niet denken dat die je inderdaad uit allerlei shit haalt!

Laat dr toch, als zij daar in wil geloven moet ze dat toch zelf weten?

Wat nou laat dr toch, ik mag toch zeggen dat ik het volslagen nonsens vind :3

Waarom zou je je beschermengel willen oproepen?
hij is toch al bij je om je te beschermen?
Als je dan met hem gaat praten/hem gaat oproepen dan kan die je niet beschermen…

Ik geloog er zelf niet in , maar voor wel gelooft heb ik dit gevonden :

Proberen iets af te dwingen of te bemachtigen bij of van een engel zal het tegenovergestelde resultaat opleveren. Ga geen beschermengelen oproepen via allerlei duistere praktijken. U vraagt dan om moeilijkheden.

Wat u wel kunt doen?

Probeert u te begrijpen en te accepteren dat beschermengelen alléén met u contact zullen opnemen als dit echt noodzakelijk is. Indien u geen contact krijgt op een moment waarvan u dacht dat het nu juist wel noodzakelijk zou zijn, is dit de les die u dient te leren. Vertrouw op uw beschermengelen. En besef dat ze er niet zijn om u een zo lang mogelijk leven op deze aarde te geven. Ze zijn er om u te begeleiden.

heb jij bewijzen dan, dat zoiets niet bestaat? want als je iets niet z iet betekent niet dat het er niet is?
zwarte materie zie je toch ook niet?

Verhaaltje:
Vliegtuig stond op het punt om neer te storten. De piloot of iemand vroeg iedereen om te bidden. Eén iemand maakte foto’s uit het raam. Het vliegtuig landt veilig. De foto’s worden ontwikkeld, ze zijn zwart met een gouden gedaante erop. Een beschermengel.

Ik denk dat je een beschermengel niet kunt oproepen, maar dat die er gewoon zijn. Geesten kun je wel oproepen, maar daar staan al wat waarschuwingen boven mij. Niet doen dus.
Succes=)

Waarom gaan mensen dit soort dingen altijd vergelijken met lucht?
Zuurstof moleculen en al het andere wat in de lucht zit kunnen we aantonen, verschijningen en entiteiten niet.

Idd. –

Heb jij dan bewijzen dat het het wel bestaat?
Sorry maar dan kan ik net zo goed zeggen, ik geloof in feeen, heb je bewijs dat ze niet bestaan?

En zoals E_kid al zei, je hoeft niet perse alles te kunnen zien. Zuurstof is er ook, zie je ook niet, maar je kan wel bewijzen dat het er is.

ja nee ik niet maar sommige mensen hebben wel bewijzen dat er entiteiten aa nwezig zijn ofzo, en als mensen daarin willen geloven, laat ze dan?