Beschamend probleem....

Heey,

Sorry als ik onbetrouwbaar lijk doordat dit mijn eerste bericht is, maar ik wilde gewoon even anoniem zijn hier :’)

Ik heb vanaf mijn 13de de pil geslikt en sinds een paar weken ben ik gestopt. Nu heb ik echt een beschamend probleem eraan overgehouden; ik heb heel veel zin in sex gekregen. Elke keer denk ik aan sex, tijdens college, werk enzovoorts. Ik begin er zelf nu ook wel een beetje last van te krijgen! :cold_sweat:

Ik zie mijn vriend meerdere malen per week, maar we zijn maar 1x in de week in de gelegenheid om sex te hebben. Dus ik voel me nu best wel gefrustreerd want mijn libido is echt superhoog… Masturberen helpt niet echt, dat lukt sowieso al niet zo goed, en ik heb echt gewoon behoefte aan sex met een ander persoon snap je :flushed:

Oke wat kan ik hieraan doen? :bored:

Je kunt proberen naar de huisarts te gaan. Kun je echt niet vaker seks hebben met je vriend? En anders toch masturberen, gewoon proberen. Succes!

Dank je wel KOPJECHINO! <3

Mijn vriend en ik willen veel vaker afspreken, maar dat is vrij moeilijk te regelen aangezien hij 's avonds les heeft en we niet in dezelfde woonplaats wonen. Dus dan kunnen we elkaar bijvoorbeeld alleen kort even op het station zien :dry:

Is opnieuw aan de pil gaan een optie?

misschien dat toch weer aan de pil gaan ? :slightly_smiling_face:
als het echt lastig is, wat ik me wel kan voorstellen.

Waarom ben je gestopt als ik vragen mag? als je toch seks hebt… Als je een alternatief hebt wat op je hormonen werkt kan het dat zijn. Anders zou ik toch maar weer terug aan de pil gaan, is wel zo veilig

Ik wil ook graag stoppen met de pil, alleen heb ik helemaal geen vriend meer!
Ohoh… hihihi.

Maar je zegt ook dat masturberen niet zo goed lukt, misschien moet je daar wat meer de tijd voor nemen? Misschien dat het dan een beetje zakt?
Ik weet niet of dit zo is, maar alles is natuurlijk te proberen.

Weer verder gaan met de pil.
Dan is je libido wel weer wat lager, maar geniet je weer meer van seks omdat je er dan niet constant zin in hebt.
En je wordt er niet zwanger door. Twee vliegen in één.

serieus? hoezo zeg je het niet tegen je vriend, denk niet dat hij het heel erg zou vinden om je meer te pleasen haha