beschamend probleem tijdens ongesteldheid.

heeey, ik heb best een beschamend iets tijdens mijn ongesteldheid.
ik moet echt best vaker winden laten… ( ze stinken ook best :$) normaal doe ik dat altijd heel zachtjes en je ruikt het nooit maar als ik ongesteld ben BAM! echt erg. en men bloed stinkt ook best wel (daar gebruik ik geurmaandverband dus dat is niet echt een probleem je ruikt het tenminste dan niet)
en ik heb ook steeds het behoefte om te gaan poepen :blush:

hebben jullie dit ook?
is dit normaal tijdens je ongesteldheid?

-het is voor de duidelijkheid alleen tijdens mijn ongesteldheid… en ik ben meer dan 2 jaar ongesteld dus het licht denk ik niet aan nieuw-ongesteldheid-dingetjes.

-dit ‘ding’ heb ik meestal de eerste 2/3 dagen

nog een laatjes ding
echt I know sorry voor als ik je misselijk heb gemaakt ofso…

Ik kan ook altijd beter naar de wc als ik ongesteld ben.
En bloed stinkt altijd.

Ja lekker ruiken doet het allemaal niet. Verschoon maandverband wel vaak genoeg om toch nare geurtjes terug te dringen en spoel regelmatig goed daaronder met water en je vingers. Met maandverband krijg je sowieso eerder nare geurtjes dan met tampons. Althans, je ruikt ze dan eerder. Dat je darmen een beetje van slag zijn is ook normaal. Er gebeurt namelijk een heleboel in je lijf als je ongesteld bent en de hormonen door je lijf gieren. Maak je geen zorgen, die gassen zijn heel normaal :wink:

Ik heb dit niet, maar ik denk dat het inet heel raar is… Mijn verklaring: als je ongesteld bent, dan ‘blaast’ je lichaam als het ware ‘op’, meestal weeg je ook wat meer en daarom komen gassen los?
Oké, er klopt waarschijnlijk niks van maar een andere verklaring weet ik niet… Je moet je er maar niet teveel van aantrekken. :)En bloed stinkt trouwens altijd!

jaaa heb ik ook meer behoefte om te poepen meer scheetjes (hihi) en me bloed stinkt ook

Hihii, ik heb ook dat het erg stinkt enzo. En ik lek ook erg vaak door :S
Waarom hebben jongens niet zulke dingen? XD

Daar gaat je bloed echt niet minder door stinken hoor :’)

^ nee inderdaad, gewoon vaak maandverband/tampons verschonen.

ja mijn darmen worden ook wat actiever de eerste paar dagen dat is best normaal! :stuck_out_tongue: en ja echt fris ruikt het denk ik bij niemand :wink: dus t lijken me best normale symptomen hoor.