Beschadigt haar.

Hallo :stuck_out_tongue:
Ik zelf heb mijn haar wel een miljoen x geverfd en gestyled met de steiltang.
Ik heb mijn haar 7 x gebleekt. En 2 x had ik op een dag 3 x geverft en 1 x gebleekt. Dus je kan wel zeggen dat mijn haar officieel DOOD/Vermoord is.
Heeft iemand tips om mijn haar weer gezond te krijgen. Ik heb heel kort haar tot mijn schouders en wil het er niet afknippen. Ik heb van nature heel erge rare krullen omdat het zo beschadigt is. Dus stijlen is echt de enige optie zodat het was minder dood lijkt. Maar ik wil zo graag lang en gezond haar hebben. TIPS?

gebruik maskertjes voor je haar, en laat je haar een tijdje met rust qua stijlen, fohnen, verfen etc

Ik vrees toch echt afknippenā€¦ :open_mouth:
Of maskers gebruiken die je haar diep herstellen?

Geen idee verder! :stuck_out_tongue: up

Stijlen is ook slecht voor je haar, als je het doet moet je er eerst iets in doet dat je haar niet beschadigd
en je moet idd maskertjes gebruiken sws weekelijks en elke dag een gezonde haarcreme dan lijkt je haar voller en gezonder!

Ik denk het beste is kort knippen. Gewoon steeds een beetje kort, en dan weer een beetje kort, dan gaat het dode er een beetje ui

je hebt van nature rare krullen omdat het zo beschadigd is zeg je, dan heb je die krullen toch niet van nature maar doordat je je haar beschadigd hebt?
Ik zou sowieso de gespleten punten eraf doen, en je haar beschermen tijdens het stijlen. Je kunt er serum in doen om het te beschermen tegen de buitenlucht etc. Maar haar dat echt beschadigd is kun je niet meer herstellen, dus toch maar de schaar erin vrees ikā€¦

rare zin,ā€¦ :stuck_out_tongue: ik heb van nature krullen maar door het beschadigen zijn ze helemaal lelijk geworden

Laat je haar wat langer groeien en ga regelmatig naar de kapper om de puntjes enz. bij te knippen. Haal wat haarmaskers bij de drogist en vraag welke het beste is voor je haar.

Succes!

Haar masker, bescherming bij het stijlen.
En indd, even je haar met rust laten.
Als ik me haar 2 dagen niet heb gestijld, en daarna het wel weer ga doen.
Dan ziet het er ook al wat gezonder uit en blijft het langer stijl.
En ik gebruik als bescherming een serum van John Frieda.

Ohja, en een shampoo en conditioner kopen voor gespleten haarpunten / beschadigd haar.

Ik denk dan dat ik het in laagjes ga knippenā€¦ want ik heb geen zin om elke keer met het wassen een masker, conditioner blabla aan te brengen duurt me te lang dan maar er af

Ik heb hetzelfde gehad. Er is slechts Ć©Ć©n remedie: toch afknippenā€¦

Als je je haar iedere dag stijlt en alleen maar een shampoo gebruikt, is je haar binnen de kortste keren weer kapot. ik zou toch echt even de moeite van een conditioner nemen als ik jou was.

Eerst moet je denk ik maar eens langs de kapper gaan en daarna kan je best een goede haarmasker 1 keer per week gebruiken en goede producten tegen de hitte van je stijltang ā€¦

Je moet wat over hebben voor gezond haar. Sowieso werkt alleen knippen niet. Je zal er ook echt goede haarverzorging bij nodig moeten hebben en het liefst ook geen stijltang meer gebruiken.

Veel plezier met je dode haar dan.

.

beschadigd

Afknippen ja, en verder/anders maskertjes gebruiken. Bespaar hier niet op.
Er zijn ook van die oil treatment serums, die moet je bijvoorbeeld een minuutje in heet water leggen en daarna erin doen. Helpt echt!