beschadigd haar

Hoi meiden,
ik kleur mijn haar nu al twee jaar en stijl het ook iedere dag, waardoor mijn haar nogal beschadigd is.
Ik gebruik elke week het nutri cashmere masker van nivea om het te verzorgen, maar ik ben nu op zoek naar een herstellende shampoo.
Kent iemand een goede shampoo voor beschadigd haar?

upje :slightly_smiling_face:

Scheer je hoofd maar kaal, je kunt er zoveel haarproducten op gooien als je wilt. Maar stijlen en verven is gewoon echt heel slecht voor je haar.

google?

Dit kan je zelf het best zoeken via google. Of gewoon eens kijken in de winkel.

ga niet naar een winkel.
maar naar een kapper, daar hebben ze speciale producten voor je haar. (duh) ze kosten wel wat meer. maar je moet je haar wel goed verzorgen zeker als je het vaak stijlt. bescherm je je haar wel tijdens het stijlen? daar heb je ook speicale spulletjes voor. zelfs gewoon haarlak werkt. even sprayen en met de tang erdoorheen.

Andrelon care & repair

Ik heb shampoo van Andrelon gehad, die hielp al een beetje!

maak jij een grapje? weet je dat je dat dus écht niet moet doen?
jezus, wat een tip.

x’)

Hey das grappig!!!

GC heeft ook een zoekfunctie…!

Topic: “help ik heb een dode marmot op mn kop” nummer 1000000000000000

waarschijnlijk zullen weinig middeltjes helpen. Ik zou gewoon naar de kapper gaan en desnoods maar een stukje eraf laten knippen. Het blijft gewoon heel slecht voor je haar

zoals iedereen zegt; het blijft slecht.
dus naar de kapper gaan en vragen
(en ik zou je haar niet meer zo veel stijlen/verven)

Ik gebruik een product van l’oréal tijdens het stijlen om mijn haar te beschermen.

Ooh!
Misschien weet ik dat omdat ik bij een kapper heb gewerkt?
facking hell jij bent bijdehand.

Stijlen probeer ik al te minderen, maar verven kan ik echt niet minderen. Ik ben namelijk van nature roodharig en kleur mijn haar in het bruin, waardoor ik snel een uitgroei heb en daardoor vaak naar de kapper moet om deze bij te werken.

ik heb nu rehab van lush. die helpt echt supergoed te herstellen en er zit ook geen chemische zooi in.

Jij zal het wel weten, maar het lijkt mij niet dat haarlak beschermd tegen de stijltang?
Daar gaat je haar toch alleen maar meer kapot aan??

Ot: ga iig naar de kapper om alle dode punten er goed af te laten knippen.
Dat heb ik ook gedaan, en nu gebruik ik de shampoo en conditioner van Pantene Pro-V, speciaal voor droog en beschadigt haar.
Het voedt je haar en zorgt dat het er weer gezond uit ziet.
Ik heb mn haar er nu 2 keer mee gewassen en moet zeggen dat ik zeker verschil zie !
Je hebt er ook een haarmasker van, die heb ik nog niet gebruikt, maar ga ik binnenkort wel doen.
Succes ermee !

Je hebt gelijk hoor Justloveme, haarlak is echt baggerslecht voor je haar zeker als je het daarna nog stijlt… dan smelt je als t ware een product op je haar :’)
En ik kan het weten want ik heb een jaar bij kinki gewerkt, ik weet niet bij welke slechte salon FASHiONERD heeft gewerkt :3 *evil*

serieus, jij weet echt niks. je hoeft niet in één keer mij af te krakan. je kent me niet! toevallig was dat ook een kinki, dus ook ik kan het wel weten. van fudge gebruiken we de skyscraper vaak, op membrane gas. ooh ik weet de producten. zou ik dan toch gelijk hebben?