Beschaamde momenten topic

Heey guys!

Iedereen heeft denk ik wel een blooper gemaakt en iets heel grappigs maar misschien ook erg beschamend meegemaakt?
Deel het met me! Ik ben heel benieuwd.

Hier is mijn verhaal:

Ik was met een vriendin naar mijn (ex)vriendje (haar vriendje is vrienden met mijn vriendje) en we gingen dus met de trein. Toen we daar waren was het heel gezellig. 's Avonds brachten ze ons met de fiets naar het station dus wij zaten zo achter op. Mijn (ex)vriendje kon heel goed dansen dus ik vroeg zo: “Ga dansen!” Dat deed hij niet maar een minuutje later ineens wel en toen vloog ik serieus van de fiets af IN de struiken. Het was zoo vaag en lollig tegelijk. Ik had niet echt pijn ofzo want die struiken waren best hard dus zat er niet tussen ofzo. Dat moment zal ik voor altijd blijven herrineren haha :flushed:

xx

Ik moest midden in de nacht naar de wc en ik zag op de rand van de wasbak iets zwarts, dus ik dacht dat het een spin was dus ging ik blazen. En er kwam gewoon geen beweging in dus heb ik m’n plas opgehouden en ben weer terug gaan slapen. De volgende ochtend bleek het een stickertje te zijn :’). Oh en ik was te bang om het licht aan te doen. Wat ben ik toch een schijtluis.

Oke een aantal jaar terug op vakantie in Marokko.
Ik was een beetje verliefd op een vriend van mijn neef en die jongen belde aan.
Ik wist wel dat hij het was en niet iemand voor mij, maar ik deed alsof ik dacht dat het iemand voor mij was. Dus ik storm de trap af, tegelijk met mijn neef, hij staat opeens stil en roept nog pas op. Ik ren door, glij uit en donder de trap af. Kom beneden terecht, voor de voeten van die jongen.